Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4

Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

*spolar lite bland allt gitarrbajs i början*

😄

Vid 12:20 börjar det där fina keyboardsolot... Vid 08:45 det fina trumkompet! Vid 11:07 ett fint litet hihat-fill!

Hmm, i en låt på 24 minuter verkar det lite dumt att spola över viktiga delar på det där viset...detta är en låt man ska sätta sig in i och lyssna på ordentligt! 😄

Dela på andra sajter

*spolar lite bland allt gitarrbajs i början*

😄

Vid 12:20 börjar det där fina keyboardsolot... Vid 08:45 det fina trumkompet! Vid 11:07 ett fint litet hihat-fill!

Hmm, i en låt på 24 minuter verkar det lite dumt att spola över viktiga delar på det där viset...detta är en låt man ska sätta sig in i och lyssna på ordentligt! 😄

Jag vet, men bara så han vet vad vi snackade om 😎

Dela på andra sajter

Gitarr? Det finns inte en enda gitarr på typ 5 minuter i början! 😄

Vad är alla gitarrljud för något då? 😎

Det är keyboard, för i helvete. En continuum, som det har pratats om i en del trådar här på forumet. 😄

Dela på andra sajter

Gitarr? Det finns inte en enda gitarr på typ 5 minuter i början! 😄

Vad är alla gitarrljud för något då? 😄

Det är keyboard, för i helvete. En continuum, som det har pratats om i en del trådar här på forumet. 😎

Även gitarrackorden vid 4 in i låten? 😄

Dela på andra sajter

pffffft!! 😄

Förutom det ASDÅLIGA ljudet på trummorna så är ju kompet hur vanligt och "ojättebra" som hellst 😎

Typ sånna komp jag spelar hela tiden 😄

Ja, det är rätt. En låt blir dålig bara för att trummisen spelar ett komp du själv kör hela tiden. 😄

Dela på andra sajter

pffffft!! 😄

Förutom det ASDÅLIGA ljudet på trummorna så är ju kompet hur vanligt och "ojättebra" som hellst 😎

Men alltså, sånt spelar jag med. Men det är sjukt fint ändå, passar bra och ovanligt att Mike gör vanliga komp! 😄 Fiint ändå! Och trummorna låter väl inte dåligt? 😄 Jag tycker de låter bra 😎

Dela på andra sajter

Gitarr? Det finns inte en enda gitarr på typ 5 minuter i början! 😎

Vad är alla gitarrljud för något då? 😄

Det är keyboard, för i helvete. En continuum, som det har pratats om i en del trådar här på forumet. 😄

Även gitarrackorden vid 4 in i låten? 😄

Därav "typ". 😄

Dela på andra sajter

pffffft!! 😎

Förutom det ASDÅLIGA ljudet på trummorna så är ju kompet hur vanligt och "ojättebra" som hellst 😄

Ja, det är rätt. En låt blir dålig bara för att trummisen spelar ett komp du själv kör hela tiden. 😄

haha

Jag sa inte det! Bete dig inte som en "lök" nu 😄

Jag sa baa att det inte var så speciellt, och serskillt inte något av mike's bättre grejer.

Tyvär är det så att han redan verkat ha gjort sina bra grejer i tidigare skivor..

Dela på andra sajter

pffffft!! 😎

Förutom det ASDÅLIGA ljudet på trummorna så är ju kompet hur vanligt och "ojättebra" som hellst 😄

haha

Jag sa baa att det inte var så speciellt, och serskillt inte något av mike's bättre grejer.

Tyvär är det så att han redan verkat ha gjort sina bra grejer i tidigare skivor..

Jag sade ju förlåt...kalla mig inte löken, en värre förolämpning finns inte. 😎

Dela på andra sajter

pffffft!! 😄

Typ sånna komp jag spelar hela tiden 😎

haha

Jag sade ju förlåt...kalla mig inte löken, en värre förolämpning finns inte. 🙁

Jag såg inget förlåt... jo nu såg jag 😎

Flåt om lök grejen... var bara på skämt 🙁

Dela på andra sajter

Jag förlåter dig om du förlåter mig. 😄

jamen jag trodde vi inte behövde sånt!.. som när man var liten. man var asförbannade på varande en timma sen bara ska vi leka... JA! 😄

ska vi leka? 😎

Såklart! 😄

Sexlekar. 😄

Dela på andra sajter

Men du måste väl hålla med om att trummljudet är så jävla tråkigt!? 😄

Nja, jag tycker produktionen överhuvudtaget håller dålig kvalité på just den plattan...men ser man förbi det, så tycker jag att låten Octavarium är en av de bästa jag nånsin hört. 😛

Dela på andra sajter

Men du måste väl hålla med om att trummljudet är så jävla tråkigt!? 😄

Nja, jag tycker produktionen överhuvudtaget håller dålig kvalité på just den plattan...men ser man förbi det, så tycker jag att låten Octavarium är en av de bästa jag nånsin hört. 😄

hihi 😛

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.