Dark Of Light Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Apgrymt album! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Skulle för övrigt också gå med i den där Librarygrejen, om jag bara orkade skriva upp alla mina jävla böcker... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Jag hittar inte register-knappen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Dela Postat 7 december 2006 Fan va bra jag är! :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 😄😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 😄🙂😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Dela Postat 7 december 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 😄 🙂 😉 😄 Musikhistoria, för i helvete. Musikhistoria! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 En annan skön textrad: Put your hands in my pocket! Grab unto my rocket! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 🙂 😉 😎 😄 Musikhistoria, för i helvete. Musikhistoria! 😎 Jag vet! Jag har faktiskt den skivan (eller pappa har 😄) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 🙂 😉 😎 😄 Musikhistoria, för i helvete. Musikhistoria! 😎 Jag vet! Jag har faktiskt den skivan (eller pappa har 😄) 😄 Tomorrow and tonight, tomorrow and tonight! We can rock all day! We can roll all night! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Dela Postat 7 december 2006 Fan va gay lynxo! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 🙂 😉 😎 😄 Musikhistoria, för i helvete. Musikhistoria! 😎 Jag vet! Jag har faktiskt den skivan (eller pappa har 😄) 😄 Tomorrow and tonight, tomorrow and tonight! We can rock all day! We can roll all night! I'm your charity case So buy me somethin' to eat I'll pay you at another time Take it to the end of the LIIIIINEE! Där snackar vi rockklassiker (och första favvobandet, likt Kiss för dig 😎) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Jag vet! 😄 Älskar deras texter ibland! Bara det faktum att dom har en låt som heter Makin' Love! 😄 DoL gillar nog den! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Fan va gay lynxo! 😄 To be or not to be, that's the question 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 🙂 😉 😎 😄 Musikhistoria, för i helvete. Musikhistoria! 😎 Jag vet! Jag har faktiskt den skivan (eller pappa har 😄) 😄 Tomorrow and tonight, tomorrow and tonight! We can rock all day! We can roll all night! I'm your charity case So buy me somethin' to eat I'll pay you at another time Take it to the end of the LIIIIINEE! Där snackar vi rockklassiker (och första favvobandet, likt Kiss för dig 😎) Rock 'n' Roll! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You pull the trigger of myyyyyyyyyyy... LOVE GUUUUUUUUUN!!!!! 🙂 😉 😎 😄 Musikhistoria, för i helvete. Musikhistoria! 😎 Jag vet! Jag har faktiskt den skivan (eller pappa har 😄) 😄 Tomorrow and tonight, tomorrow and tonight! We can rock all day! We can roll all night! I'm your charity case So buy me somethin' to eat I'll pay you at another time Take it to the end of the LIIIIINEE! Där snackar vi rockklassiker (och första favvobandet, likt Kiss för dig 😎) Rock 'n' Roll! 😎 Yeah! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Dela Postat 7 december 2006 WÄÄÄÄ!! Lyssnar på dåliga inspelningar av mitt gamla band 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 WÄÄÄÄ!!Lyssnar på dåliga inspelningar av mitt gamla band 😄 Rock 'n' Roll? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 You hurt and abuse tellin' all of your lies. Run around sweet baby, Lord how they hypnotize. Sweet little baby, I don't know where you've been. Gonna love you baby, here I come again. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Dela Postat 7 december 2006 WÄÄÄÄ!!Lyssnar på dåliga inspelningar av mitt gamla band 😄 Rock 'n' Roll? 😕 Som fan! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 WÄÄÄÄ!!Lyssnar på dåliga inspelningar av mitt gamla band 😄 Rock 'n' Roll? 😕 Som fan! 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Men alltså nu är det meningen att du ska citera min låttext, säga Rock n' roll och skicka en ny 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 december 2006 Trådstartare Dela Postat 7 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 (redigerat) I said: Go! Baby! You make me feel... Ah, ah, ah, ah, yeah! So, take me! Any way you want me! Just break me! Any way you can! Take me! Any way you want me now! Make me feel like a man! Ah, som poesi för mina öron... 😄 EDIT: äh, det här får väl duga för din del... 😕 Redigerat 7 december 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 😄 Ga-ha-ha-ha-yy! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 I said: Go! Baby!You make me feel... Ah, ah, ah, ah, yeah! So, take me! Any way you want me! Just break me! Any way you can! Take me! Any way you want me now! Make me feel like a man! Ah, som poesi för mina öron... 😄 EDIT: äh, det här får väl duga för din del... 😕 Page är rätt bra i Since I've been... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts