Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 HORROR!!! 😲😄😮 Är det ditt favoritrunkobjekt eller? ja... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Jag har absolut ingenting att säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 (redigerat) HOROR!!! 😲😄😮 Är det ditt favoritrunkobjekt eller? ja... 😳 Redigerat 7 december 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Jag har absolut ingenting att säga. Word! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 HOROR!!! 😄😮😮 Är det ditt favoritrunkobjekt eller? ja... 😲 Jag gillar orginalet bättre 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Haha... jag var hemma hos päronen en sväng och letade efter en adapter.. så grävde jag fram ett gammalt blandband som jag spelade in när jag var liten. 😲 Sitter och ler till härligheten nu. Ett urval: Do the Bart Jam Cowabunga Das Boot (fortfarande jävligt het!) Smooth Criminal It's my life Informer "Cowabunga says it all! Coooowabuungaaa!" 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Idag var jag sminkad, hade peruk och en plajettklänning på mig 😳 Såg ut som en riktig transa! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Idag var jag sminkad, hade peruk och en plajettklänning på mig 😉 Såg ut som en riktig transa! 😉 😉🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Fan vad många boten Anna-trådar det finns... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Årets pipparkakshus. 😉 hadde jag helt missat. 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Säg inte så 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Säg inte så 😉 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Säg inte så 😉 😉 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Säg inte så 😉 🙂 😉 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Tönt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Säg inte så 😉 😆 🙂 😉 Ja, men det bär emot så förbannat ibland bara. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Nu är det värdelöst allting! Word... Säg inte så 😉 🙁 😆 🙂 Ja, men det bär emot så förbannat ibland bara. 😉 Är det hon tjejen igen? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 var fick du tag på den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Vad annars... Hon säger att jag gör en del grejer som gör att hon inte kan älska mig på riktigt. Super och lever fan varje helg i princip. Jag är beredd att sluta med det, sa jag. Men då var det inte mig bara det var fel på, det var henne. Hon "vågade inte". Och nu har jag inte pratat med henne på några dagar. Skit är det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 var fick du tag på den? Snott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Vad annars... Hon säger att jag gör en del grejer som gör att hon inte kan älska mig på riktigt. Super och lever fan varje helg i princip. Jag är beredd att sluta med det, sa jag. Men då var det inte mig bara det var fel på, det var henne. Hon "vågade inte". Och nu har jag inte pratat med henne på några dagar. Skit är det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Vad annars... Hon säger att jag gör en del grejer som gör att hon inte kan älska mig på riktigt. Super och lever fan varje helg i princip. Jag är beredd att sluta med det, sa jag. Men då var det inte mig bara det var fel på, det var henne. Hon "vågade inte". Och nu har jag inte pratat med henne på några dagar. Skit är det! Hmm, var det du som var på någon tjejs föräldrars kalas för du diggade henne? Om det var du, är denna gurrrl snackar om nu samma tjej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 var fick du tag på den? Snott Din lilla skurk 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 MSN funkar inte va 😕 Eller du kanske bara ignorerar mig Pico? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 MSN funkar inte va 😳 Eller du kanske bara ignorerar mig Pico? Näe, det är du som ignorerar mig! Jag gav dig just beröm för den fina badankan. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 MSN funkar inte va 😳 Eller du kanske bara ignorerar mig Pico? Näe, det är du som ignorerar mig! Jag gav dig just beröm för den fina badankan. 😕 😛 Badanka? Det är ju du som har det 😄 Såg du det där med Stage Equipment? 🙂 Hur många watt har du? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 TÄÄVLING! Vilken händelse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 december 2006 Dela Postat 7 december 2006 Jag har lite tentaångest (fast det är ett prov; provångest? ) 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts