Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Fan vad dött det var här idag då...

😆 Här har du fisk till kissen...

Ja, djävlar...

Ja, djefvlar... fast jag hade redan sett de flesta av bilderna. 😄

Hmm.. Det är en intressant kurva, att ju rikare vissa blir, desto billigare ser de ut. Det är väldigt synd. Tänk så söt Bit-bit var i t.ex videon till "Sometimes" - men nu ser hon ju bara billig och äcklig ut. 😱

Ja, fast det handlar nog mer om i det här fallet att hon inte är superstylad/sminkad inför något uppträdande... När man ser celebriteter utan smink eller photoshoppade bilder så blir de väldigt fort alldagliga.

😉 De är ju bara människor tros... äh, trots allt.

Vet inte om jag håller med faktiskt... inte i fallet Britney. Hon är inte sådär sockersöt längre. Fast ja, hon är ju några år äldre nu också. Om jag säger såhär då... Det är väl kanske inte så mycket hennes utseende som hennes beteende då, eller rättare sagt en kombination.

Det är väl bara en tidsfråga innan Amy Diamond börjar knarka och demolera hotellrum. 😱

😆 Ja, djävlar... Amy.

Ja, nu förstår jag vad du menar.

Det är sant. Det är väl den där bubblan serru´man hamnar i som tär på en. Man får höra hur fantastisk och bäst man är mest hela tiden och sedan alla pengarna, uppmärksamheten, att inte kunna gå ut utan att vara bevakad av både tidningar, TV eller livvakter... Det är inte många som klarar det där utan att bli divor och visst kan just divandet vara en form av imagehöjande grej i sig men det märks om man verkligen är full av sig själv på allvar eller om det handlar om ett kammarspel.

Egentligen är det ju rätt så få som nått så där långt i sin karriär som klarar av att vara sig själva eller att använda sig av sin stjärnstatus på ett positivt sätt. Se på så skilda människor som Michael Shuemacher, Bono eller Bruce Dickinson... Rätt så enkla killar egentligen trots miljoners miljoner och enorma karriärer, för att sedan jämföra med, ja... t ex Brittan eller Paris Hilton eller Madonna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Fan vad dött det var här idag då...

😆 Här har du fisk till kissen...

Ja, djävlar...

Ja, djefvlar... fast jag hade redan sett de flesta av bilderna. 😄

Hmm.. Det är en intressant kurva, att ju rikare vissa blir, desto billigare ser de ut. Det är väldigt synd. Tänk så söt Bit-bit var i t.ex videon till "Sometimes" - men nu ser hon ju bara billig och äcklig ut. 😱

Ja, fast det handlar nog mer om i det här fallet att hon inte är superstylad/sminkad inför något uppträdande... När man ser celebriteter utan smink eller photoshoppade bilder så blir de väldigt fort alldagliga.

😄 De är ju bara människor tros... äh, trots allt.

Vet inte om jag håller med faktiskt... inte i fallet Britney. Hon är inte sådär sockersöt längre. Fast ja, hon är ju några år äldre nu också. Om jag säger såhär då... Det är väl kanske inte så mycket hennes utseende som hennes beteende då, eller rättare sagt en kombination.

Det är väl bara en tidsfråga innan Amy Diamond börjar knarka och demolera hotellrum. 😆

😉 Ja, djävlar... Amy.

Ja, nu förstår jag vad du menar.

Det är sant. Det är väl den där bubblan serru´man hamnar i som tär på en. Man får höra hur fantastisk och bäst man är mest hela tiden och sedan alla pengarna, uppmärksamheten, att inte kunna gå ut utan att vara bevakad av både tidningar, TV eller livvakter... Det är inte många som klarar det där utan att bli divor och visst kan just divandet vara en form av imagehöjande grej i sig men det märks om man verkligen är full av sig själv på allvar eller om det handlar om ett kammarspel.

Egentligen är det ju rätt så få som nått så där långt i sin karriär som klarar av att vara sig själva eller att använda sig av sin stjärnstatus på ett positivt sätt. Se på så skilda människor som Michael Shuemacher, Bono eller Bruce Dickinson... Rätt så enkla killar egentligen trots miljoners miljoner och enorma karriärer, för att sedan jämföra med, ja... t ex Brittan eller Paris Hilton eller Madonna.

Jomenvisst. Press -> Stress -> Alkohol -> Droger -> Dåligt omdöme -> Sjaskigt yttre -> Visa firren 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad dött det var här idag då...

😉 Här har du fisk till kissen...

Ja, djävlar...

Ja, djefvlar... fast jag hade redan sett de flesta av bilderna. 😄

Hmm.. Det är en intressant kurva, att ju rikare vissa blir, desto billigare ser de ut. Det är väldigt synd. Tänk så söt Bit-bit var i t.ex videon till "Sometimes" - men nu ser hon ju bara billig och äcklig ut. 😆

Ja, fast det handlar nog mer om i det här fallet att hon inte är superstylad/sminkad inför något uppträdande... När man ser celebriteter utan smink eller photoshoppade bilder så blir de väldigt fort alldagliga.

😄 De är ju bara människor tros... äh, trots allt.

Vet inte om jag håller med faktiskt... inte i fallet Britney. Hon är inte sådär sockersöt längre. Fast ja, hon är ju några år äldre nu också. Om jag säger såhär då... Det är väl kanske inte så mycket hennes utseende som hennes beteende då, eller rättare sagt en kombination.

Det är väl bara en tidsfråga innan Amy Diamond börjar knarka och demolera hotellrum. 😆

😄 Ja, djävlar... Amy.

Ja, nu förstår jag vad du menar.

Det är sant. Det är väl den där bubblan serru´man hamnar i som tär på en. Man får höra hur fantastisk och bäst man är mest hela tiden och sedan alla pengarna, uppmärksamheten, att inte kunna gå ut utan att vara bevakad av både tidningar, TV eller livvakter... Det är inte många som klarar det där utan att bli divor och visst kan just divandet vara en form av imagehöjande grej i sig men det märks om man verkligen är full av sig själv på allvar eller om det handlar om ett kammarspel.

Egentligen är det ju rätt så få som nått så där långt i sin karriär som klarar av att vara sig själva eller att använda sig av sin stjärnstatus på ett positivt sätt. Se på så skilda människor som Michael Shuemacher, Bono eller Bruce Dickinson... Rätt så enkla killar egentligen trots miljoners miljoner och enorma karriärer, för att sedan jämföra med, ja... t ex Brittan eller Paris Hilton eller Madonna.

Jomenvisst. Press -> Stress -> Alkohol -> Droger -> Dåligt omdöme -> Sjaskigt yttre -> Visa firren 😱

😱 Mmmm... firren...

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag lade en korv förut så tittade jag upp och sedan kände jag hur en mygga satte sig på innanlåret, en decimeter från juvelerna! 😆

Få se om jag fattat de här rätt...

Du hadde alltså huvet under "grejerna" eftersom du tittade upp? 😆

eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan! Min scroll funkar inte när man ska scrolla neråt, bara uppå? och åt sidorna! Så jävla irriterande, det brukar bli så ibland, men det brukar släppa efter att man snurrat lite på den i nån halv minet eller så, men nu har det varit så aslänge!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten..

Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten..

Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller?

Har gått bra i plugget och jag fick reda på att jag klarade min dugga! 😳

Flörtade en del med en tjej med 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten..

Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller?

Har gått bra i plugget och jag fick reda på att jag klarade min dugga! 😳

Flörtade en del med en tjej med 😕

Stabilt. 😉

A lil' bit o' this, a lil' bit o' that.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... svårt att sätta fingret på vad som är så kul med den bilden, men kul är den! Lustigt vad poppis det har blivit att skriva grammatiskt inkorrekt förresten..

Aah. Skönt med sköna dagar. Nåt speciellt som hände eller?

Har gått bra i plugget och jag fick reda på att jag klarade min dugga! 😉

Flörtade en del med en tjej med 😕

😳 Min pôjk... min pôjk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan! Min snorre funkar inte när man ska dra neråt, bara uppå? och åt sidorna! Så jävla irriterande, det brukar bli så ibland, men det brukar släppa efter att man snurrat lite på den i nån halv minet eller så, men nu har det varit så aslänge!

😳 Hmm... iofs relativt svårbedömt på de korta pickarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...