Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Vegetarianer äter vetegranar... så det hoppas jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Vegetarianer äter vetegranar... så det hoppas jag inte. Vetefan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Vegetarianer äter vetegranar... så det hoppas jag inte. Vetefan... 😛 1-0 till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😉 Jag har SÅÅÅÅ jävla ofta tyckt att det stått just vetefan... 😛 Det ska jag lätt skriva när jag fått 1500 inlägg. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😉 Jag har SÅÅÅÅ jävla ofta tyckt att det stått just vetefan... 😛 Det ska jag lätt skriva när jag fått 1500 inlägg. 😛 Skynda skynda, snart blir det community av hela skiten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😛 Jag har SÅÅÅÅ jävla ofta tyckt att det stått just vetefan... 😉 Det ska jag lätt skriva när jag fått 1500 inlägg. 😄 Skynda skynda, snart blir det community av hela skiten! Man behåller väl sina inlägg? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😛 Jag har SÅÅÅÅ jävla ofta tyckt att det stått just vetefan... 😉 Det ska jag lätt skriva när jag fått 1500 inlägg. 😄 Skynda skynda, snart blir det community av hela skiten! Man behåller väl sina inlägg? 😛 Absolut, men titlarna vet man aldrig om dom försvinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Om a l l a s k r i v e r p å d e t h ä r h å l l e t b l i r d e t f l e r s i d o r s n a b b a r e . 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 fasen va mycke roliga grejer man kan hitta i den här tråden om man har tålamod att faktist läsa den. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Den här kanske är passande när allt kommer omkring? Fast på ett bra sätt...? 😛 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tack för tydligt exempel (även om det var ett inlägg, inte en tråd...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Det var ett gäng äpplen i ett äppelträd. Plötsligt föll ett äpple ner på marken och alla andra äpplen började skratta åt honom. Då vände sig äpplet på marken och sa: -Moget! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Det var ett gäng äpplen i ett äppelträd. Plötsligt föll ett äpple ner på marken och alla andra äpplen började skratta åt honom. Då vände sig äpplet på marken och sa: -Moget! 😉 😉😉😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Grattis 😎 Grattis själv 😄 Who posted in: Låt oss skapa forumets längsta tråd Pazo 14092 Grahn 13668 Gote 7765 Pico 7708 MarcusRombo 6381 R.I.P. In barr we trust 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Jaså, minsann! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 december 2006 Trådstartare Dela Postat 6 december 2006 wääääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 I are teh official gay 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 snopp i rumpa 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Tja! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Hehe... Måste kännas surt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Fan vad dött det var här idag då... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Fan vad dött det var här idag då...😏 😏 Här har du fisk till kissen... Ja, djävlar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Fan vad dött det var här idag då... 😏 Här har du fisk till kissen... Ja, djävlar... Ja, djefvlar... fast jag hade redan sett de flesta av bilderna. 😄 Hmm.. Det är en intressant kurva, att ju rikare vissa blir, desto billigare ser de ut. Det är väldigt synd. Tänk så söt Bit-bit var i t.ex videon till "Sometimes" - men nu ser hon ju bara billig och äcklig ut. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 😏 Spar på krutet till din date Chroma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Fan vad dött det var här idag då... 😏 Här har du fisk till kissen... Ja, djävlar... Ja, djefvlar... fast jag hade redan sett de flesta av bilderna. 🙂 Hmm.. Det är en intressant kurva, att ju rikare vissa blir, desto billigare ser de ut. Det är väldigt synd. Tänk så söt Bit-bit var i t.ex videon till "Sometimes" - men nu ser hon ju bara billig och äcklig ut. 😏 Ja, fast det handlar nog mer om i det här fallet att hon inte är superstylad/sminkad inför något uppträdande... När man ser celebriteter utan smink eller photoshoppade bilder så blir de väldigt fort alldagliga. 😄 De är ju bara människor tros... äh, trots allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 Fan vad dött det var här idag då... 😄 Här har du fisk till kissen... Ja, djävlar... Ja, djefvlar... fast jag hade redan sett de flesta av bilderna. 😄 Hmm.. Det är en intressant kurva, att ju rikare vissa blir, desto billigare ser de ut. Det är väldigt synd. Tänk så söt Bit-bit var i t.ex videon till "Sometimes" - men nu ser hon ju bara billig och äcklig ut. 😏 Ja, fast det handlar nog mer om i det här fallet att hon inte är superstylad/sminkad inför något uppträdande... När man ser celebriteter utan smink eller photoshoppade bilder så blir de väldigt fort alldagliga. 🙂 De är ju bara människor tros... äh, trots allt. Vet inte om jag håller med faktiskt... inte i fallet Britney. Hon är inte sådär sockersöt längre. Fast ja, hon är ju några år äldre nu också. Om jag säger såhär då... Det är väl kanske inte så mycket hennes utseende som hennes beteende då, eller rättare sagt en kombination. Det är väl bara en tidsfråga innan Amy Diamond börjar knarka och demolera hotellrum. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts