Overkill Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag har precis klämt i mig tre clementiner! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😳 Nu tänker jag nödvändigtvis inte på J Lo... ... utan jello... 😱 Jävl... vad den brer ut sig... eller de... Den... öhh, de, bara liksom rinner ut... isär... Liquid ass..? 😲 😆 Tänk er henne på en cykelsadel 😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag har precis klämt i mig tre dalmatiner! 😳 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😳 Nu tänker jag nödvändigtvis inte på J Lo...... utan jello... 😱 Jävl... vad den brer ut sig... eller de... Den... öhh, de, bara liksom rinner ut... isär... Liquid ass..? 😆 😆 Tänk er henne på en cykelsadel 😆😳 Haha 😆 Tänk dig henne på... du-vet-vad... 😲 Mjukt och skönt blir det nog i alla fall! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😳 Nu tänker jag nödvändigtvis inte på J Lo...... utan jello... 😱 Jävl... vad den brer ut sig... eller de... Den... öhh, de, bara liksom rinner ut... isär... Liquid ass..? 😆 😆 Tänk er henne på en cykelsadel 😆 😳 Haha 😆 Tänk dig henne på... du-vet-vad... 😲 Mjukt och skönt blir det nog i alla fall! 😄 Jag tänker, jag tänker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😳 Nu tänker jag nödvändigtvis inte på J Lo...... utan jello... 😱 Jävl... vad den brer ut sig... eller de... Den... öhh, de, bara liksom rinner ut... isär... Liquid ass..? 😆 😆 Tänk er henne på en cykelsadel 😆 😳 Haha 😆 Tänk dig henne på... du-vet-vad... 😲 Mjukt och skönt blir det nog i alla fall! 😄 Jag tänker, jag tänker... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 (redigerat) 😳 I wish I was a saddle on a schoolgirls bike... Redigerat 5 december 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😳 I wish I was a saddle on a schoolgirls bike... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 december 2006 Trådstartare Dela Postat 5 december 2006 Jag är jättetrött. Och kommer vara tröttare imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tänk på ett heltal, vilket som helst, som är mer än 999 men mindre än 1001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tänk på ett heltal, vilket som helst, som är mer än 999 men mindre än 1001. M 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 (redigerat) Tänk på ett heltal, vilket som helst, som är mer än 999 men mindre än 1001. 666 ------- Edit: har för lite blod i spritomloppet, läste de uppochner 😏 jak tänker på 1000 Redigerat 5 december 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tänk på ett heltal, vilket som helst, som är mer än 999 men mindre än 1001. Skulle tippa på att svaret är något sånthär: 1*x=y x=antal inlägg du har skrivit y=svaret på din fråga 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Ni har rätt alla tre, och får dela på en badboll 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Ni har rätt alla tre, och får dela på en badboll 😄 Va snäll du är. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 december 2006 Trådstartare Dela Postat 5 december 2006 Grattis 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Grattis 😄 Tack. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tänkte skriva i en annan tråd hur patetiskt det är att bumpa sina egna trådar som ingen ids svara i, men kom sen på att det kan vara elakt. Så jag låter bli att skriva det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tänkte skriva i en annan tråd hur patetiskt det är att bumpa sina egna trådar som ingen ids svara i, men kom sen på att det kan vara elakt. Så jag låter bli att skriva det. Skriv det i en av dina egna trådar som ingen ids svara i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Tänkte skriva i en annan tråd hur patetiskt det är att bumpa sina egna trådar som ingen ids svara i, men kom sen på att det kan vara elakt. Så jag låter bli att skriva det. Skriv det i en av dina egna trådar som ingen ids svara i. Har inga sådana, därför att jag låter bli att starta trådar som bara jag bryr mig om. Och om jag mot förmodan skulle göra det, så låter jag tråden falla i glömska. Så var ska jag skriva det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 (redigerat) Tänkte skriva i en annan tråd hur patetiskt det är att bumpa sina egna trådar som ingen ids svara i, men kom sen på att det kan vara elakt. Så jag låter bli att skriva det. Skriv det i en av dina egna trådar som ingen ids svara i. Har inga sådana, därför att jag låter bli att starta trådar som bara jag bryr mig om. Och om jag mot förmodan skulle göra det, så låter jag tråden falla i glömska. Så var ska jag skriva det? Var som helst, men inte här. Skriver du det här, kommer världen implodera till en chilinöt. edit: förresten, skriv det här... jag blev sugen på chilinötter. edit 2: fast å andra sidan så kommer ju jag vara en del av chilinöten.... Aaaah, vilket dilemma! edit 3: Om man som chilinöt äter upp en annan chilinöt, eller en liten del av sig själv, är det då acceptabelt? jag är nämligen väldigt väldigt sugen på chilinötter. edit 4: Nu glömde jag bara ett frågetecken. edit 5: Nu är jag klar! Redigerat 5 december 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Jag hatar folk som bumpar sina egna trådar... ... ... ... ... INTE!!!!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Alla dom där editsen (hur fan säger man edit i plural?) såg jag inte... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Editsar! Editsarna! Edititisarna! Edittarnasanansandsasndanaana! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Alla dom där editsen (hur fan säger man edit i plural?) såg jag inte... 😄 editeringarnarnarnarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Aha... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 vänta lite nu.. är det så att man blir vetegran när man får 1000? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Var det inte vegetarian? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts