Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat

Själv har jag precis tuggat färdigt mina köttbullar.

Postat

Nej, de var en tillagad del utav min middag. 😄

Postat
Haru inte ätit falukorv sebbe! 😛

Jo men inte nu 😛

Har du ätit rå falukorv? 😄

Fan va gott. 😄😄😄😄😄

Postat

Upptäckte precis att jag hade en jävla massa flac:ar liggande i min MP3-låda. Vettefaen varför, men det var väl en period då jag tyckte att jag ville ha mina cd-rippar med oförstörd kvalitet 😆..

Håller på och mp3:ar dem nu och har sparat ca 3.5 Gb änsålänge, och den är inte klar än 😆

/Daniel

Postat

Präjs le lård, amen

Postat
Jag har druckit fem sex öln!!

Grattis! Jag har bara druckit tre (fast några visky också förstås)

Postat

Halllå, vatten intraventöst tack..... ellllller ntåt. aaaaaaaaaaaaaaa.......................... allallallaallal. love you all. <-- tänk at jtjag lyckades skriva rätt där. *stolt*

Schkål tamigfan

Postat
Halllå, vatten intraventöst tack..... ellllller ntåt. aaaaaaaaaaaaaaa.......................... allallallaallal. love you all. <-- tänk at jtjag lyckades skriva rätt där. *stolt*

Schkål tamigfan

Schkåål & schov gått

Postat
Mååsschtte schåååva neuu

Äe, håll scheften

shcka du hao en schnytting schnorvalp

VEM KALAR... Oooops. förlåt , capsa lock.

Vem kallar du schnorvalp va? ääeeh. Beror eofis på vad man jämför med.... var nog lite för gammal för att hänga med i övriga studenters tenmpå.. Hurra för stavning på temp0. Schkål.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.