Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

ChromaWoods: Skall du fika med Jenny på söndag?

Ja. Svartis? 😛

...eller vill du hänga med? 🙂

Hon ringde o fråga om jag ville med så jag lär hakapå😛

Schysst! Då får vi se om hon är ett riktigt Oknytt i verkligheten... 😆

Jag har inte hennes nummer och hon har inte mitt.... men jag kan ju PM:a dig mitt mobilnummer ifall hon inte skulle visa sig på MSN innan.

Link to comment
Dela på andra sajter

ChromaWoods: Skall du fika med Jenny på söndag?

Ja. Svartis? 😛

...eller vill du hänga med? 🙂

Hon ringde o fråga om jag ville med så jag lär hakapå😛

Schysst! Då får vi se om hon är ett riktigt Oknytt i verkligheten... 😆

Jag har inte hennes nummer och hon har inte mitt.... men jag kan ju PM:a dig mitt mobilnummer ifall hon inte skulle visa sig på MSN innan.

hehe.. okey!

Ja gör det!

Hon är fett snäll IRL:P

Åktehem till henne typ klockan 2på natten o tog en fika:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om jag orkar fortsätta på min bokrecension idag... men jag kanske borde... och sen imorgon måste jag och han jag jobbar med göra klart en hel jävla lång tiominuterspresentation om Sydafrika som vi knappt ens har börjat med... uöööööh 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

LOOP!

Lag Om Olovligt  Nupp!

😠

😏 Näääeh... Alltså, ni vet jetlag va? Resor genom tidszonerna gör att man liksom hamnar i en taskig dygnsrytm. Nupplag är nästan samma sak. Man nuppar en stor del av natten och är sedan rätt så avslagen dagen efter. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

LOOP!

Lag Om Olovligt  Nupp!

😠

😏 Näääeh... Alltså, ni vet jetlag va? Resor genom tidszonerna gör att man liksom hamnar i en taskig dygnsrytm. Nupplag är nästan samma sak. Man nuppar en stor del av natten och är sedan rätt så avslagen dagen efter. 😱

🙂😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ingen göra en resumé på dom första 100000 inläggen i denna tråden? Jag tror jag har missat lite.

(Förresten så går det jättebra att tentaplugga idag inför morgondagens tenta... Jag ska nu räkna antalet minuter jag pluggat idag... Nu börjar jag... Ok, nu är jag klar)

edit: jag räknade högt.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ingen göra en resumé på dom första 100000 inläggen i denna tråden? Jag tror jag har missat lite.

(Förresten så går det jättebra att tentaplugga idag inför morgondagens tenta... Jag ska nu räkna antalet minuter jag pluggat idag... Nu börjar jag... Ok, nu är jag klar)

edit: jag räknade högt.

Jasså du har redan frostat av frysen, putsat fönstrena och strukit kalsongerna? Det är sånt man måste göra innan man pluggar.

Redigerat av Gote
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ingen göra en resumé på dom första 100000 inläggen i denna tråden? Jag tror jag har missat lite.

(Förresten så går det jättebra att tentaplugga idag inför morgondagens tenta... Jag ska nu räkna antalet minuter jag pluggat idag... Nu börjar jag... Ok, nu är jag klar)

edit: jag räknade högt.

Jasså du har redan frostat av frysen, putsat fönstrena och strukit kalsongerna? Det är sånt man måste göra innan man pluggar.

HORROR!!! :rolleyes:🙂😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ingen göra en resumé på dom första 100000 inläggen i denna tråden? Jag tror jag har missat lite.

(Förresten så går det jättebra att tentaplugga idag inför morgondagens tenta... Jag ska nu räkna antalet minuter jag pluggat idag... Nu börjar jag... Ok, nu är jag klar)

edit: jag räknade högt.

Jasså du har redan frostat av frysen, putsat fönstrena och strukit kalsongerna? Det är sånt man måste göra innan man pluggar.

Jag löste proppen i handfatet, rakade mig, tittade på skidskytte och klippte naglarna. Dock inte samtidigt.

Sen så fort jag tänkt tanken att sätta mig och läsa lite, har jag plötsligt drabbats av huvudvärk. Som går över lika fort när jag sätter mig vid datorn, eller gör något annat onödigt.

Men, omtentan är redan i januari, så det är inte hela världen om det går åt skogen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men, omtentan är redan i januari, så det är inte hela världen om det går åt skogen.

That's the spirit! 🙂

Sprit förresten? :rolleyes:

På lördag 😮

Först blir det en 300:- konsert på fredag med lisa miskovsky som jag fått en gratisbiljett till. Men sen smäller det.

(det kommer bli kemiskt rent i huvudet, ska bli skönt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...