Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

*dör av skratt* videosnuttar som går baklänges är fan det bästa som finns!! 😆 :lol: 😆

.nerdlihc sih teg lliw nataS ... nataS 😆

Har han inte redan gjort de? 🙂

Tror att han har en hel del att samla på sig... 🙁

Bra tt jag inte tror på nåra sånadära grejer 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

*dör av skratt* videosnuttar som går baklänges är fan det bästa som finns!! 😆 :lol: 😆

.nerdlihc sih teg lliw nataS ... nataS 😆

Har han inte redan gjort de? 🙂

Tror att han har en hel del att samla på sig... 🙁

Bra tt jag inte tror på nåra sånadära grejer 😎

😎 Påminn mig att fråga dig igen när du, i fyllan och villan har moonat på favvokrogen, kört helikoptern som extranummer, kissat någon i örat, blivit jagad av HD nissen du kissade i örat genom halva stan, trampat sönder en cocker spaniel under just den jakten, snubblat och ramlat genom ett skyltfönster till "The Gay Shop" givetvis dragit igång larmet och smitit ut bakvägen och på gatan utanför råkat träffa på just den där bruden som du har försökt att få på rygg i ett halvår, bara för att upptäcka att du har råkat få på dig en strap on dildo på skallen i butiken... (puh) Ja, utan att vara överdrivet religiös så nog jobbar han allt på... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste skriva världens tråkigaste jävla bokrecension på Bokhandlaren i Kabul... 😄 Och minst 2 helst tre sidor ska den vara också...... TRÅKIGT. Min enda tröst är att jag har två veckor på mig. Om det nu ska kallas tröst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste skriva världens tråkigaste jävla bokrecension på Bokhandlaren i Kabul... 😛 Och minst 2 helst tre sidor ska den vara också...... TRÅKIGT. Min enda tröst är att jag har två veckor på mig. Om det nu ska kallas tröst.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Jag spelade in mig själv när jag äter en macka och sen körde jag det baklänges med ljud och allt så det ser ut som om jag vomerar upp mackan tills den är komplett. 😛

Vad heter de och var kan man få tag på de?

Har en live video jag vill testa de på. 🙁

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste nuppa världens tråkigaste jävla bock hos Bokhandlaren i Kabul... 🙂 Och minst 2 helst tre nupp ska det vara också...... TRÅKIGT. Mina enda bröst är att jag har två på mig. Om de nu ska kallas bröst.

😄

WTF?!?!?! 😛🙁🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste nuppa världens tråkigaste jävla bock hos Bokhandlaren i Kabul... 🙁 Och minst 2 helst tre nupp ska det vara också...... TRÅKIGT. Mina enda bröst är att jag har två på mig. Om de nu ska kallas bröst.

😳

WTF?!?!?! 😮😮😮

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...