Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😆
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😄 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Men ät din jävla banan då! *tentaångest*
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Men ät din jävla banan då! *tentaångest* Tenta i Grekiska? 😄
Zyan Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Sitter med och tentarpluggar. Ekonomisk historia, mycket mysigt. Forumet är mycket mer intressantare.
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Men ät din jävla banan då! *tentaångest* Tenta i Grekiska? 😄 Ja... eller, halva det grekiska alfabetet är med iallafall. Delta hit och epsilon dit... och några gamma och sånt. Men det mesta handlar om metabolism.
Christofer Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Men ät din jävla banan då! *tentaångest* Tenta i Grekiska? 😄 😆😆😆
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 😄
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Själv har jag ingenting 😆 För att inte tala om all jävla beräkningsvetenskap! Metoder åt alla jävla håll!
Overkill Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Själv har jag ingenting 😳 För att inte tala om all jävla beräkningsvetenskap! Metoder åt alla jävla håll! 😆 Jag hade faktiskt till idag 😄 Typ: "Como te llamas?" 😆
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 (redigerat) Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 😄 Men räkna då ut hur många kolatomer som kedjan innehåller som via beta-oxidation ger 92 ATP. Om man räknar med även citroncyracykeln och andningskedjan då. Ledtråd, det är 14 kolatomer. Edit: vadå "syra stavas inte med c"?! Redigerat 29 november 2006 av Fidden
Christofer Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 (redigerat) Själv har jag ingenting 😳 Meloner åt alla jävla håll! Pratar vi om dom gröna sakerna man kan äta? 😆 Eller har du varit på stranden och solat? 😄 Redigerat 29 november 2006 av Christofer
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 😄 Men räkna då ut hur många kolatomer som kedjan innehåller som via beta-oxidation ger 92 ATP. Om man räknar med även citroncyracykeln och andningskedjan då. Ledtråd, det är 14 kolatomer. Edit: vadå "syra stavas inte med c"?! Men dedär är ju vanliga multiplikation/division och Addition/subtraction... De kan ju alla!
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Vad pluggar du fidden? Grekiska? 😆 Men doih! Biologi ser ni väl!
Overkill Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Vad pluggar du fidden? Grekiska? 😄 Men doih! Biologi ser ni väl! Det vet jag väl! Har ju läst hans medlemspresentation 😆
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 😄 Men räkna då ut hur många kolatomer som kedjan innehåller som via beta-oxidation ger 92 ATP. Om man räknar med även citroncyracykeln och andningskedjan då. Ledtråd, det är 14 kolatomer. Edit: vadå "syra stavas inte med c"?! Men dedär är ju vanliga multiplikation/division och Addition/subtraction... De kan ju alla! Du kan säkert räkna ut det med nån cool matris, seså, DO IT!
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😆 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 😄 Men räkna då ut hur många kolatomer som kedjan innehåller som via beta-oxidation ger 92 ATP. Om man räknar med även citroncyracykeln och andningskedjan då. Ledtråd, det är 14 kolatomer. Edit: vadå "syra stavas inte med c"?! Men dedär är ju vanliga multiplikation/division och Addition/subtraction... De kan ju alla! Du kan säkert räkna ut det med nån cool matris, seså, DO IT! 14? 😆
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Vad pluggar du fidden? Japp, biologi... fast just nu är det mer kemiskt. Fortsättningskurs i biokemi.
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Dedär med Linjär algebra var f.ö rätt skön kurs! Massa matriser å sånt överallt! 😆
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Vad pluggar du fidden? Japp, biologi... fast just nu är det mer kemiskt. Fortsättningskurs i biokemi. Vad ska du bli när du blir stor då? Jag ska bli pilot! 😄
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dedär med Linjär algebra var f.ö rätt skön kurs!Massa matriser å sånt överallt! 🙂 What is the matrix? 😄
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😳 Banan säger du?.. 😄 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 🙂 Men räkna då ut hur många kolatomer som kedjan innehåller som via beta-oxidation ger 92 ATP. Om man räknar med även citroncyracykeln och andningskedjan då. Ledtråd, det är 14 kolatomer. Edit: vadå "syra stavas inte med c"?! Men dedär är ju vanliga multiplikation/division och Addition/subtraction... De kan ju alla! Du kan säkert räkna ut det med nån cool matris, seså, DO IT! 14? 😮 [en hel rad med banansmileysar som dansar sådär coolt, men som jag inte orkar leta upp länken till] Weeee, korrekt! Du vinner en second-messenger, du får välja vilken du vill.
Fidden Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Vad pluggar du fidden? Japp, biologi... fast just nu är det mer kemiskt. Fortsättningskurs i biokemi. Vad ska du bli när du blir stor då? Jag ska bli pilot! 😄 Rockstjärna.
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Postat 29 november 2006 Dagens enzym är: Glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas. Två dagens, tack! Annars funkar den fint med valfritt kinas. Om man gillar fosfor då såklart. Annars går nog ett fosfatas helt okej också, men jag rekommenderar pyruvatkinas, för att få ett litet glykolys-tema över det. Sen kan man avsluta med något gott från citronsyracykeln. a-ketoglutaratdehydrogenaskomplexet är en klassiker. Eller friterad banan. Hörde jag banan?! 😮 Banan säger du?.. 😄 Inte en fosfoenolpyruvatkarboxykinas då? Den inhiberas av ADP. Skitcoolt. Jamenjahaja! Själv har jag Hamilton ekvationer och Lagrange ekvationer att kunna tillämpa. Det är bara vektorer, kryssprodukter, skalärer och Koordinatsystem överallt! 😳 Men räkna då ut hur många kolatomer som kedjan innehåller som via beta-oxidation ger 92 ATP. Om man räknar med även citroncyracykeln och andningskedjan då. Ledtråd, det är 14 kolatomer. Edit: vadå "syra stavas inte med c"?! Men dedär är ju vanliga multiplikation/division och Addition/subtraction... De kan ju alla! Du kan säkert räkna ut det med nån cool matris, seså, DO IT! 14? 😮 [en hel rad med banansmileysar som dansar sådär coolt, men som jag inte orkar leta upp länken till] Weeee, korrekt! Du vinner en second-messenger, du får välja vilken du vill. Second-messenger? 🙂
Gote Postat 29 november 2006 Postat 29 november 2006 Vad pluggar du fidden? Japp, biologi... fast just nu är det mer kemiskt. Fortsättningskurs i biokemi. Vad ska du bli när du blir stor då? Jag ska bli pilot! 🙂 Rockstjärna. Det är jag redan! Min senaste singel har sålt 87516 ex på fyra veckor... 😄
Recommended Posts