Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 WTF???? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Dela Postat 29 november 2006 Fast du vet väl att han skriver typ INGET av det han spelar? Det är Daniel Gildenlöw som skriver allt, ner till minsta trumfill. Han spelar typ efter noter... 😄 Men att han är skicklig behöver väl knappast sägas. Lyssna bara på Rope Ends från Remedy Lane-plattan. 😄 Jag skriver inte heller någon musik. jag improviserar fram och kommer ihåg 🙂 Kan knappt läsa noter. Men aja visst är han skicklig. De jag isf inte kan är att stampa dubbeltramp jättesnabbt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Jag skriver inte heller någon musik.jag improviserar fram och kommer ihåg 😎 Kan knappt läsa noter. Men aja visst är han skicklig. De jag isf inte kan är att stampa dubbeltramp jättesnabbt 😄 Det är ju precis så som exempelvis Dream Theater skriver sina låtar. Dom jammar fram dom. Det är också ett sätt att skriva låtar. Jag menade bara att Daniel Gildenlöw skriver allt i förväg och säger sedan till trummisen i PoS hur han ska spela saker och ting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Dela Postat 29 november 2006 Men vadå? Skriver en annan trummis grejerna han ska spela? 😄 Eller är det en bandmedlem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Det är bandets ledare, sångare, gitarrist och låtskrivare. Han behärskar alla instrument, trummor som keyboard som gitarr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Med andra ord en jävligt grym musiker. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Dela Postat 29 november 2006 hihi. Jag skulle inte vilja spela i ett så nt band 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Inte jag heller. Men Pain of Salvation gör ju i alla fall apgrym musik... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😄 Tråkigt att inte få komma på sina egna trumkomp och fills 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😄 Tråkigt att inte få komma på sina egna trumkomp och fills 😎 Men det är ju så en symfoniorkester jobbar exempelvis. Dom gör inga egna grejor, dom kör EXAKT efter ett notblad jue! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Dela Postat 29 november 2006 jamen sånt är julite tråkigt. Men jag har kommit på att jag faktiskt är grymm på trummor 😎 Har inte tänkt så mkt på det innan. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Dela Postat 29 november 2006 Jag spelar i ett jättebra band.. Igår kom jag på versta feta kompet också. På nyaste låten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😎 Min ena novell blir lite deppig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Lynxo, vad är det emd din signatur? 😄 Är den rolig? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Lynxo, vad är det emd din signatur? 😄 Är den rolig? 😄 Nej, det är bara en skön tappingsekvens signerat John Myung. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 november 2006 Trådstartare Dela Postat 29 november 2006 Hej 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 WTF???? 😎 Vafan! 😄 Hora. Pappan alltså... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 WTF???? 😄 Vafan! 😄 Hora. Kan du själv va! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Vilken låt? 😄 Hej Pazo 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Vilken låt? 😄 Hej Pazo 😄 Scarred, från Awake av DT. Grymt underskattad låt. Den är jazzig, symfonisk och progressiv på samma gång. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Chroma, det var nog inte ditt fel trots allt. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Chroma, det var nog inte ditt fel trots allt. 😄 HAHA! 😆 Jag såg faktiskt den med, men valde den andra, den lät mer dramatiskt. 😉 Jaha... vafan... det betyder ju att något annat förmodligen gick åt h-e... eller? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Chroma, det var nog inte ditt fel trots allt. 😄 HAHA! 😉 Jag såg faktiskt den med, men valde den andra, den lät mer dramatiskt. 😄 Jaha... vafan... det betyder ju att något annat förmodligen gick åt h-e... eller? 😏 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 ... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 29 november 2006 Dela Postat 29 november 2006 Varför döper de den till HOLGER??? Kunde de inte valt nåt coolt, typ "Ripperbot 3000" eller nåt. Eller ja... "ripper" låter väl kanske lite osmakligt i detta sammanhang, men ni fattar. Fast ja, jo... kanske bättre att välja ett familjärt namn ändå, för att patienten ska känna trygghet... eller nåt. Är väl så de har tänkt kanske.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts