Dingbats Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 (redigerat) Vänta tills Matte E, pojkar 🙂 Eller hur att jag ska läsa Matte E! 😄 Jag nöjer mig med A och B. 😎 A-C här 😎 Men du går väl fortfarande i nian väl? Nä, ettan. 😛 😎 -vad? 🙂 Jag trodde du var 15? Det måste vara att du fyller år sent på året då? Vilken linje går du? EDIT: Du är ju född 1991... då måste det vara att du hoppat upp en klass eller börjat skolan ett år tidigare eller nåt... Redigerat 28 november 2006 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 🙂😛😎🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Vänta tills Matte E, pojkar 😛 Vänta tills EFTER Flerdimensionell analys och Transformmetoder 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Vänta tills Matte E, pojkar 😄 Vänta tills EFTER Flerdimensionell analys och Transformmetoder 🙂 HORROR!!!!! 😛😎🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Vänta tills Matte E, pojkar 🙂 Eller hur att jag ska läsa Matte E! 😄 Jag nöjer mig med A och B. 😎 A-C här 😎 Men du går väl fortfarande i nian väl? Nä, ettan. 😛 😎 -vad? 🙂 Jag trodde du var 15? Det måste vara att du fyller år sent på året då? Vilken linje går du? EDIT: Du är ju född 1991... då måste det vara att du hoppat upp en klass eller börjat skolan ett år tidigare eller nåt... Joppat över stämmer bra. Går SP - internationell. Du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 hihi! Typ bäste repet idag! 😛😎 Vi gjorde klart Två låtar helt och hållet. FYYYFAN VA BRA VI ÄÄRRR!! Och en annan låt gjorde vi mer eller mindre klar. Måste ju veta sången innan den kan bli klar... FYYYFAAAN! VI ÄR BÄST! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 hihi!Typ bäste repet idag! 😎🙂 Vi gjorde klart Två låtar helt och hållet. FYYYFAN VA BRA VI ÄÄRRR!! Och en annan låt gjorde vi mer eller mindre klar. Måste ju veta sången innan den kan bli klar... FYYYFAAAN! VI ÄR BÄST! 😛 😄😎😎 Jag vill höra er 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 hihi!Typ bäste repet idag! 😛😎 Vi gjorde klart Två låtar helt och hållet. FYYYFAN VA BRA VI ÄÄRRR!! Och en annan låt gjorde vi mer eller mindre klar. Måste ju veta sången innan den kan bli klar... FYYYFAAAN! VI ÄR BÄST! 🙂 Vad lirar ni för musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Funk va? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 hihi!Typ bäste repet idag! 😎🙂 Vi gjorde klart Två låtar helt och hållet. FYYYFAN VA BRA VI ÄÄRRR!! Och en annan låt gjorde vi mer eller mindre klar. Måste ju veta sången innan den kan bli klar... FYYYFAAAN! VI ÄR BÄST! 🙂 Vad lirar ni för musik? Funk med inslag av lite postrock typ. Och allmäna grymma grejer! ibland kan det kännas lite Mars volta inspirerat i vissa partier 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Fa. Trummisen i Pain of salvation och jag har ju rätt lika "proggmetall"-trummstil! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Fa.Trummisen i Pain of salvation och jag har ju rätt lika "proggmetall"-trummstil! 😛 Läste du detta lynxo? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hej? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Hej? 😆 ja? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hej? 😛 ja? 😲 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 😛 😆 Aah, you norty boy you... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 😛 😆 Aah, you norty boy you... HÅller på att få ut en såndär kindtand.. 😲 Det gör ont 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 wieee.. hallejulia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 😛 😆 Aah, you norty boy you... HÅller på att få ut en såndär kindtand.. 😲 Det gör ont 🙁 sj drogjagut min ena visdomstand igår.. hadde massa problem med den. 800 pix kosta det mig:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Vänta tills Matte E, pojkar 🙁 Eller hur att jag ska läsa Matte E! 😆 Jag nöjer mig med A och B. 😎 A-C här 😎 Men du går väl fortfarande i nian väl? Nä, ettan. 😛 😲 -vad? 😆 Jag trodde du var 15? Det måste vara att du fyller år sent på året då? Vilken linje går du? EDIT: Du är ju född 1991... då måste det vara att du hoppat upp en klass eller börjat skolan ett år tidigare eller nåt... Joppat över stämmer bra. Går SP - internationell. Du då? Går samhälle med musikproduktion och ljudteknik. --- Tar man inte upp fyra dimensioner och sånt i nån av A-E-kurserna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Tar man inte upp fyra dimensioner och sånt i nån av A-E-kurserna? Nej? Inte vad jag vet. Det mesta man kom upp i var väl tredimensionella rummet X-Y-Z koordinater. När man bestämmer en rotationskropps volym. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 🙁 😆 Aah, you norty boy you... HÅller på att få ut en såndär kindtand.. 🙁 Det gör ont 🙁 sj drogjagut min ena visdomstand igår.. hadde massa problem med den. 800 pix kosta det mig:S 🙁 F´låt Paz. Fördjävligt med all form av tandverkjuh! 🙁 Tråkigt Lådan, hade antagligen en djävla tur bara när di onde drog ut mina visdomständer; Snippsnapp och de var ute. Tandisen såg rätt förvånad ut själv över hur lätt det gick... Och kostar gör det också... Billigt i Polen dock... Tandvården alltså 😆 😳 Ja, det där andra är inte så himskans dyrt det heller... 😳 Lustigt livet egentligen... Man kan betala både för att få dra ut och stoppa in... 😎 Näh ärligt talat så har jag aldrig betalat för det... Ja, det där andra alltså.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 🙁 😆 Aah, you norty boy you... HÅller på att få ut en såndär kindtand.. 🙁 Det gör ont 🙁 sj drogjagut min ena visdomstand igår.. hadde massa problem med den. 800 pix kosta det mig:S 😎 F´låt Paz. Fördjävligt med all form av tandverkjuh! 🙁 Tråkigt Lådan, hade antagligen en djävla tur bara när di onde drog ut mina visdomständer; Snippsnapp och de var ute. Tandisen såg rätt förvånad ut själv över hur lätt det gick... Och kostar gör det också... Billigt i Polen dock... Tandvården alltså 😄 😳 Ja, det där andra är inte så himskans dyrt det heller... 😆 Lustigt livet egentligen... Man kan betala både för att få dra ut och stoppa in... 😎 Näh ärligt talat så har jag aldrig betalat för det... Ja, det där andra alltså.. 🙁 hihi 😳 Får väl vänta ut det lite 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 🙁 😆 Aah, you norty boy you... HÅller på att få ut en såndär kindtand.. 🙁 Det gör ont 😎 sj drogjagut min ena visdomstand igår.. hadde massa problem med den. 800 pix kosta det mig:S 🙁 F´låt Paz. Fördjävligt med all form av tandverkjuh! 😎 Tråkigt Lådan, hade antagligen en djävla tur bara när di onde drog ut mina visdomständer; Snippsnapp och de var ute. Tandisen såg rätt förvånad ut själv över hur lätt det gick... Och kostar gör det också... Billigt i Polen dock... Tandvården alltså 😄 😳 Ja, det där andra är inte så himskans dyrt det heller... 😆 Lustigt livet egentligen... Man kan betala både för att få dra ut och stoppa in... 😎 Näh ärligt talat så har jag aldrig betalat för det... Ja, det där andra alltså.. 🙁 hihi 😳 Får väl vänta ut det lite 🙁 🙁 Sprit... Sprit dämpar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Det gör ont i munnen 😎 😄 Aah, you norty boy you... HÅller på att få ut en såndär kindtand.. 🙁 Det gör ont 😎 sj drogjagut min ena visdomstand igår.. hadde massa problem med den. 800 pix kosta det mig:S 😎 F´låt Paz. Fördjävligt med all form av tandverkjuh! 🙁 Tråkigt Lådan, hade antagligen en djävla tur bara när di onde drog ut mina visdomständer; Snippsnapp och de var ute. Tandisen såg rätt förvånad ut själv över hur lätt det gick... Och kostar gör det också... Billigt i Polen dock... Tandvården alltså 🙁 😳 Ja, det där andra är inte så himskans dyrt det heller... 😆 Lustigt livet egentligen... Man kan betala både för att få dra ut och stoppa in... 😎 Näh ärligt talat så har jag aldrig betalat för det... Ja, det där andra alltså.. 🙁 hihi 😳 Får väl vänta ut det lite 🙁 🙁 Sprit... Sprit dämpar... Jag vet 🙁 På freda ska jag få bûshän att köpa lite "spirit" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 hihi!Typ bäste repet idag! 😆😄 Vi gjorde klart Två låtar helt och hållet. FYYYFAN VA BRA VI ÄÄRRR!! Och en annan låt gjorde vi mer eller mindre klar. Måste ju veta sången innan den kan bli klar... FYYYFAAAN! VI ÄR BÄST! 😳 Vad lirar ni för musik? Funk med inslag av lite postrock typ. Och allmäna grymma grejer! ibland kan det kännas lite Mars volta inspirerat i vissa partier 😆 Inte min typ av musik... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts