Linus Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Grrr..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😱😉😱😎 Satt du också med två fönster och uppdaterade, Linus? Stirrade mig blind på den där 8:an och väntade på att den skulle bli en nia. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag såg inte Gotes inlägg, så jag väntade tills du postat. Kan du förstå min besvikelse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag såg inte Gotes inlägg, så jag väntade tills du postat. Kan du förstå min besvikelse? Det måste kännas surt... men se det såhär: Jorden gick inte under! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag såg inte Gotes inlägg, så jag väntade tills du postat. Kan du förstå min besvikelse? Du ser mig inte längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Äsch... det är väl ingen biggie... Hade vi gått efter det hexadecimala talsystemet så vore vi bara uppe i 186a0 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 HAhaaaaaa 🙂 fan va jag mår bra och är glad nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag fick just detta felmeddelande, någon som vet vad det betyder? WARNING: An unexpected error occured while processing your post. This is probably due to a overflow in the database, caused by ChromaWoods 28 November 2006, 14:07. Jag fattar ingenting.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Tänk vad man går miste om när man har annat att göra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Annat att göra? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Tja, jag var upptagen med ett "grupparbete"... 🙂 DoL vet nog vad jag menar. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nej, DoL, ska vi inte ta och röka en fredsbanan? 🙂 😆 Abfolut... Faft nu har jag tappat alla f. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Tja, jag var upptagen med ett "grupparbete"... 🙂 DoL vet nog vad jag menar. 😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nä, dags att dra sig hemåt. Ha det bra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nej, DoL, ska vi inte ta och röka en fredsbanan? 😆 😉 Abfolut... Faft nu har jag tappat alla f. Jasså "tappat"! 😄 Jag läste nuppat och fick inte ihop meningen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nä, dags att dra sig hemåt. Ha det bra. 🙂 Detsamma! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag fick just detta felmeddelande, någon som vet vad det betyder? WARNING: An unexpected error occured while processing your post. This is probably due to a overflow in the database, caused by ChromaWoods 28 November 2006, 14:07. Jag fattar ingenting.. Felåt... 🙂 Jag tror stenhårt på butterfy-effekten. Denna händelse lär ju ha skakat om tidens linjära flöde i relation till rummet, med andra ord fått något annat någonstans i världen att fara åt fanders. Ingen som hört nåt? Jordbävningar? Flygplanskrascher? Jihad? Faan... nu fick jag ångest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nej, DoL, ska vi inte ta och röka en fredsbanan? 😳 😄 Abfolut... Faft nu har jag tappat alla f. Jasså "tappat"! 😄 Jag läste nuppat och fick inte ihop meningen... 🙂 😆 Ja, ja få gick det ju till jah! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 (redigerat) Jag fick just detta felmeddelande, någon som vet vad det betyder? WARNING: An unexpected error occured while processing your post. This is probably due to a overflow in the database, caused by ChromaWoods 28 November 2006, 14:07. Jag fattar ingenting.. Felåt... 🙂 Jag tror stenhårt på butterfy-effekten. Denna händelse lär ju ha skakat om tidens linjära flöde i relation till rummet, med andra ord fått något annat någonstans i världen att fara åt fanders. Ingen som hört nåt? Jordbävningar? Flygplanskrascher? Jihad? Faan... nu fick jag ångest. Puuh, det var inte värre än så.. Redigerat 28 november 2006 av ChromaWoods Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 DoL eller Dole - ett E mer eller mindre spelar väl ingen roll i det fallet? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 DoL eller Dole - ett E mer eller mindre spelar väl ingen roll i det fallet? 🙂 Dole är väl engelska för DoL? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 JAG MISSADE FORUMETS STÖRSTA HÄNDELSE! 🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hej? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hej? 🙂 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hej? 🙂 Ja? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hej? 🙂 Ja? 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts