Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Jag fick just detta felmeddelande, någon som vet vad det betyder?

WARNING: An unexpected error occured while processing your post. This is probably due to a overflow in the database, caused by ChromaWoods 28 November 2006, 14:07.

Jag fattar ingenting..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, DoL, ska vi inte ta och röka en fredsbanan?  😆

😉 Abfolut... Faft nu har jag tappat alla f.

Jasså "tappat"! 😄

Jag läste nuppat och fick inte ihop meningen... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick just detta felmeddelande, någon som vet vad det betyder?

WARNING: An unexpected error occured while processing your post. This is probably due to a overflow in the database, caused by ChromaWoods 28 November 2006, 14:07.

Jag fattar ingenting..

Felåt... 🙂

Jag tror stenhårt på butterfy-effekten. Denna händelse lär ju ha skakat om tidens linjära flöde i relation till rummet, med andra ord fått något annat någonstans i världen att fara åt fanders. Ingen som hört nåt? Jordbävningar? Flygplanskrascher? Jihad? Faan... nu fick jag ångest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick just detta felmeddelande, någon som vet vad det betyder?

WARNING: An unexpected error occured while processing your post. This is probably due to a overflow in the database, caused by ChromaWoods 28 November 2006, 14:07.

Jag fattar ingenting..

Felåt... 🙂

Jag tror stenhårt på butterfy-effekten. Denna händelse lär ju ha skakat om tidens linjära flöde i relation till rummet, med andra ord fått något annat någonstans i världen att fara åt fanders. Ingen som hört nåt? Jordbävningar? Flygplanskrascher? Jihad? Faan... nu fick jag ångest.

Puuh, det var inte värre än så..

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...