Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!! 😲 Däl sel du!!! Det velkal smitta! 😳 Vad ska vi göla? Vi måste hitta tillbaka till llll... lllllll... LLLLLLLLLLL... Djävlal. 😳 Ska det vala så svålt att skliva l? LLLL... 😲 Snalt glåtel jag... Jag sel det flamföl mig... Ett liv fyllt av, nudlal... Anka ananas... Flitelade läkol... Shöshushosss... Väggal av pappel... Manga... och till slut halakili. LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL... 😕 Hul göl man..? LLLLLLLllllLLLLLLLLLllllllllllllllLLLLLLLLLLLLL... *pust, stön, flämt*... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllll lllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllllllllllllll llllllll llllllllllll llll llllllllllllll llllllllllllllllllll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 (redigerat) Mwuahaha!! Det är jag som har stulit alla r!! 😕 Jag förvarar dem inte här längre! Redigerat 28 november 2006 av Gote Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Mwuahaha!! Det är jag som har stulit alla r!! 😳 Jag förvarar dem i det här inlägget: rrrrrRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrRRRRrrr rrrrrrrrrrRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrRR RRRRRRrrrrrrrrrrrrRrrrrrrrrrrRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr RRR rr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr RRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRrrr 😕 Å häl tlodda man att vi val kompisal! Åtminstonde kollegol! 😳 Du ska föleställa vala Thelongestthleadsmanagel och häl ska man vala dig behjälplig som Thelongestthleadspelsonalbananasupplyel. Det äl inte väldigt Thelongestthleadsmanagel att sno alla l eller andla konsonantel hellel föl den delen! GE GENAST TILLBAKA ALLA L ANNALS SÄGEL JAG UPP MIG OCH SLUTAL GENAST ATT LEVELELA BANANEL TILL DIG!!! Hal du måhända blivit en sådan däl supelskulk? Onda Gote..? Bananlevelelandet äl inget lätt jobb. Detta äl alltså tacken man fål? Tagit alla l..? Djävlal!ÅLALENS! Kletin. Sillstjält.. Sjöbjöln... Djävla laggale..! Aplöv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😳 Jag vill kunna dlicka stalköl igen... 😕 Det kan jag ju inte det låtel ju som jag beställel någon solts vegetabilisk djävla soppa... LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!?!?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 På fredag är det julfest med jobbet, på Nationalmuseum av alla ställen! 😕 Dresscode: Man måste ha något rött på sig. Funderar på en tomteluva. Fler tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 (redigerat) Lösskägg, kalatepinnal och suspensoal? Ellel så nöjel du dig med att bala ha tomteluvan på dig... Inget mel... Och en kamela. Redigerat 28 november 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Mwuahaha!! Det är jag som har stulit alla r!! 😳 Jag förvarar dem inte här längre! 😕 Å häl tlodda man att vi val kompisal! Åtminstonde kollegol! 😳 Du ska föleställa vala Thelongestthleadsmanagel och häl ska man vala dig behjälplig som Thelongestthleadspelsonalbananasupplyel. Det äl inte väldigt Thelongestthleadsmanagel att sno alla l eller andla konsonantel hellel föl den delen! GE GENAST TILLBAKA ALLA L ANNALS SÄGEL JAG UPP MIG OCH SLUTAL GENAST ATT LEVELELA BANANEL TILL DIG!!! Hal du måhända blivit en sådan däl supelskulk? Onda Gote..? Bananlevelelandet äl inget lätt jobb. Detta äl alltså tacken man fål? Tagit alla l..? Djävlal!ÅLALENS! Kletin. Sillstjält.. Sjöbjöln... Djävla laggale..! Aplöv! 😲 Ok, förlåt. Det ska inte hända igen. Jag släpper ut dem omedelbums... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 På fredag är det julfest med jobbet, på Nationalmuseum av alla ställen! 😎 Dresscode: Man måste ha något rött på sig. Funderar på en tomteluva. Fler tips? Röda kallingar? När chefen frågar om du har nåt rött på dig har du en ursäkt att slita av dig brallorna! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Som om man skulle behöva en ursäkt! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Mwuahaha!! Det är jag som har stulit alla r!! 😱 Jag förvarar dem inte här längre! 😎 Å häl tlodda man att vi val kompisal! Åtminstonde kollegol! 😳 Du ska föleställa vala Thelongestthleadsmanagel och häl ska man vala dig behjälplig som Thelongestthleadspelsonalbananasupplyel. Det äl inte väldigt Thelongestthleadsmanagel att sno alla l eller andla konsonantel hellel föl den delen! GE GENAST TILLBAKA ALLA L ANNALS SÄGEL JAG UPP MIG OCH SLUTAL GENAST ATT LEVELELA BANANEL TILL DIG!!! Hal du måhända blivit en sådan däl supelskulk? Onda Gote..? Bananlevelelandet äl inget lätt jobb. Detta äl alltså tacken man fål? Tagit alla l..? Djävlal!ÅLALENS! Kletin. Sillstjält.. Sjöbjöln... Djävla laggale..! Aplöv! 😮 Ok, förlåt. Det ska inte hända igen. Jag släpper ut dem omedelbums... EN STOOOOR STAARRRRRRK OCH FOORRRRRRRT FRÄULEIN! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrr... Tihii!!! FRRiteRRRRRade RRRrrräkorrrrR hehe Pommes FRRRRRRRites hoho HambuRRRRRRRgare... Jahaaadå! FRRRRRamifRRRRååån BakifRRRRRRåån UndeRRRifRRRRååån ÖverifRRRRåååån BRRRRRRRRRRRRRRRRRööööööööööst RRRRRRRRRattaRRRRRRRRRRRRRRR PattaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR brudaRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRöv KurvoRRRRRRRRRRRRRRRRRR 😎 Jag är tillbaka... Få fkojigt det kännf... FAN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Som om man skulle behöva en ursäkt! 😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Som om man skulle behöva en ursäkt! 😎 😳 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nu vet jag hur Mikael Persbrandt känner sig... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nu vet jag hur Mikael Persbrandt känner sig... 😎 Har du också blivit akut alkoholförgiftad? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nu vet jag hur Mikael Persbrandt känner sig... 😳 Har du också blivit akut alkoholförgiftad? 😎 Nej, men felciterad... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nu vet jag hur Mikael Persbrandt känner sig... 😳 Har du också blivit akut alkoholförgiftad? 😎 Nej, men felciterad... 😎 😱 Men han blev inte ens citerad. De hittade ju på en helt egen historia från början till slut! Det är seriös journalistik det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jo, det har du ju rätt i. Men skämtet blev (o)roligare på det här sättet. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😎 😎 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😎 😳 😎 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nej, DoL, ska vi inte ta och röka en fredsbanan? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nehepp. Då röker jag lunch så länge... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Har du inte gjort det än? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 59 sidor kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Sidor, vad säger jag? 😎 Inlägg menar jag... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts