Overkill Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Hejdå 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Goteborg! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Goteborg! 😄 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 hihi 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 hihi 😄 Pazköping! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 😄 Min föreläsning börjar om nåra minuter. Men eftersom jag försov mig lite å måste te stan en sväng så tänker jag komma försent 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag ser en liten bild nu bredvid din signatur. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Jag ser en liten bild nu bredvid din signatur. 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Om man skulle ta och dra nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Ha det bra. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Jag tycker det känns som jag börjar överanvända wub-smileyn... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 november 2006 Trådstartare Dela Postat 28 november 2006 Hejdå! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 (redigerat) 3 besökare läser denna tråd (0 gäster och 2 anonyma besökare)1 medlem(mar): Lådan Lådan! 😄 EDIT: Crap! Inte nu igen! 😄 Redigerat 28 november 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😄 :D 🥰 :wub: 🥰 :wub:🥰 :wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 (redigerat) Här Gote... ... 😄 Ärligt talat... har ingen aning om vad detta är... Hotellräkningen från din förra Hong Kong resa? Kvitto från Stripkrogen Happy Randy Elephant, Thailand? Bruksanvisning till den elektroniska hushållsbananen Mr Chi? Tidgare besökta siter lista från en japansk pc? ..? 😄 Redigerat 28 november 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Lurigt det där. Hong Kong har jag aldrig varit i, så det kan vi nog stryka. Och eftersom jag jobbar med manualer är jag ganska säker på att det inte är nån banan-manual. Och jag kan tillräckligt med japanska för att se att det där är kinesiska. Få se, vad återstår då... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Lurigt det där. Hong Kong har jag aldrig varit i, så det kan vi nog stryka. Och eftersom jag jobbar med manualer är jag ganska säker på att det inte är nån banan-manual. Och jag kan tillräckligt med japanska för att se att det där är kinesiska. Få se, vad återstår då... 😕 😳 En nota från en väldigt "modern" kinakrog..? " Vi föl övel kundens beställningal och sammanställel allting på data nuföltiden... Val god betala i kassan, lock avgift tlettifyyla klonol ingål." ??? 😲 Räkning från ett kinesiskt internetkafé? 😳 Jag tlo... Öh, tror, menar jag... Jag tror att vi får avskriva det häl... här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😕 Snygg signatur! Pelar du bas? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nee, men det är en jäkla cool basgång! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Lurigt det där. Hong Kong har jag aldrig varit i, så det kan vi nog stryka. Och eftersom jag jobbar med manualer är jag ganska säker på att det inte är nån banan-manual. Och jag kan tillräckligt med japanska för att se att det där är kinesiska. Få se, vad återstår då... 😕 😳 En nota från en väldigt "modern" kinakrog..? " Vi föl övel kundens beställningal och sammanställel allting på data nuföltiden... Val god betala i kassan, lock avgift tlettifyyla klonol ingål." ??? 😲 Räkning från ett kinesiskt internetkafé? 😳 Jag tlo... Öh, tror, menar jag... Jag tror att vi får avskriva det häl... här. Verkar ganska kört. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Nee, men det är en jäkla cool basgång! 😳 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 Lurigt det där. Hong Kong har jag aldrig varit i, så det kan vi nog stryka. Och eftersom jag jobbar med manualer är jag ganska säker på att det inte är nån banan-manual. Och jag kan tillräckligt med japanska för att se att det där är kinesiska. Få se, vad återstår då... 😕 😳 En nota från en väldigt "modern" kinakrog..? " Vi föl övel kundens beställningal och sammanställel allting på data nuföltiden... Val god betala i kassan, lock avgift tlettifyyla klonol ingål." ??? 😲 Räkning från ett kinesiskt internetkafé? 😳 Jag tlo... Öh, tror, menar jag... Jag tror att vi får avskriva det häl... här. Velkal ganska költ. 😲 😲 Velkligen... Hjälp... Jag kan inte sliva l... LLLLLLLLLLL... LLLLLLLLLL... L? Näeh... Gål inte. 😮 Hul göl jag nu..? Lätt som det äl blil jag väl 1,50 fål sneda ögon och böljal att flitela hundal. 😳 Ulsäkta, vill inte ge intlycket av att vala lasistisk men man blil ju ololig... 😱 LLLLLLLLllllll...? 🙁 Djävlal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 november 2006 Dela Postat 28 november 2006 LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts