Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vad är det för mening med att få nya tänder nu!!! 😉

Det är för att du håller på att bli vis... 😄

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad är det för mening med att få nya händer nu!!! 😄

Det är för att du håller på att bli en spis... 😄

😉

😄

Postat
Vad dåliga ni är på att spela cittra! 😄

Jag vet, jag fick spela in ett ackord i taget och sen kasta in på rätt plats i sequencern! 😉

Postat (redigerat)
Vad dåliga ni är på att spela bittra!  😄

Jag vet, jag fick spela in en replik i taget framför spegeln och sen kasta in på rätt plats på scenen! 😕

Vem spelade du? Doktor Glas? 😎

Redigerat av ChromaWoods
Postat

Om man har ett midiklaviatur som inte stödjer Win2000.... kan man kringgå det genom att koppla det till ett MIDI-interface som stöder Win2000? Har W2k på den bärbara nämligen... Lite noob när det gäller MIDI.. 😕

Skulle ju kunna starta en tråd visserligen... men jag orkar inte.

Postat
Men Linus vet säkert! 😄

😕

Jo, sålänge din gamla klaviatur har midi ut kan du plugga in den i midi-ingången på typ ett usb/midi-interface.

Postat
Men Linus vet säkert! 😄

😕

Jo, sålänge din gamla klaviatur har midi ut kan du plugga in den i midi-ingången på typ ett usb/midi-interface.

Som jag trodde. Tack!

Känns bra att ha en jourhavande allvetare här omkring när man som bäst behöver en. 😛 Jag såg förresten att du börjat dramatisera också? (se föreg. sida)

😎

Postat
Inofficiell forumkung

🙂

Vem är egentligen den officiella forumkungen? 😕

Postat
Inofficiell forumkung

🙂

Vem är egentligen den officiella nuppkungen? 😕

😕

Helt allvarligt så visste jag att du skulle skriva sådär. Jag tänkte: Ska jag....... nej, han får göra det själv.

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.