Christofer Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 (redigerat) Sussar ni? 😉 Nej, gör du? Sitter här och funderar på alla bilder som har blivit tagna idag 😠 Här finns 2 av dom ca 120 bilderna Redigerat 25 november 2006 av Christofer
flintan Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Jag vill också ha en sån där röd mössa med vi kant som alla har. Var kan man köpa dom? 😉
Pazo Postat 26 november 2006 Trådstartare Postat 26 november 2006 Jag vill också ha en sån där röd mössa med vi kant som alla har. Var kan man köpa dom? 😉 "Linus AB" När du behöver tömteluvvor på din avatar...
ChromaWoods Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Jag vill också ha en sån där röd mössa med vi kant som alla har. Var kan man köpa dom? 🙁 flintan!
Lilleman Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Det går inflation i mössorna... Sektens ledare måste väl vara med...
Christofer Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Det går inflation i mössorna... Sektens ledare måste väl vara med... 🙁😉😆
Linus Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Jag vill också ha en sån där röd mössa med vi kant som alla har. Var kan man köpa dom? 😆 "Linus AB" När du behöver tömteluvvor på din avatar...
Dingbats Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Paz jag fick ingen tårta 🙁 Men jag ska tänka på dig när jag äter godis och kollar Da Vinci-koden 😛😄 OMG, jag kollade just också på Da Vinci-koden och åt godis! 😮 Vi är själsfränder! Blodsbröder! Den sög ju! 😛 Jag fattade ju ingenting 😆 Sen så är det faktiskt en kille! Jag har för mig att det är Johannes. Min historialärare har läst, på hög nivå i USA, konsthistoria. Hon är skitball! 😄 Kan allt! Nej, men man behöver ju inte fatta allting, bara man fattar det stora hela... tycker den var ganska bra även om det var en del grejer som var lite långsökta.
Dark Of Light Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Nej, men man behöver ju inte fatta allting, bara man fattar det stora hela... tycker den var ganska bra även om det var en del grejer som var lite långsökta. 😆 Som att snacka med en full brud på krogen... 😛
ChromaWoods Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hörni! Jag har ju debuterat på demoavdelningen för bövelen! In och lyssna? 😕 HÄR (varning, jag suger)
Christofer Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Nån som kan fixa en julmössa till en bild?
Christofer Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 Hörni! Jag har ju debuterat på demoavdelningen för bövelen! In och lyssna? 😕 HÄR (varning, jag suger) har lyssnat och gett min synpunkt... Den är bättre än Nightfall som är min första i den stilen. (klassisk?)
Dark Of Light Postat 26 november 2006 Postat 26 november 2006 MuuuuHAHAHAHhhHHhhooorahhohoh... Finns det några stygga brudar här?
Recommended Posts