Micke H Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Jag vill läsa Asimovs böcker. Har läst en del OM honom. Ganska fantastisk snubbe. Ja han skriver gryyyymt! 😄 Håller med. Jag äger fyra av hans böcker (tror det är så många...). 😆
Micke H Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Tack! Tråden låg ju nästan på sjunde plats! 😳
Dingbats Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 (redigerat) Nu sitter jag med munkjacka med luvan uppfälld och känner mig lite underground. Redigerat 25 november 2006 av Dingbats
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 Nu sitter jag med munkjacka med luvan uppfälld och känner mig lite underground. ooohh. De e riktigt skönt. De är en av de sköna sakerna med att ha tagit bort allt hår. Gå runt i stan när de är mörkt och ha luvtröja med luvan uppe! Känns så jälla skönt!
Dingbats Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 AAAAAAAHHH det var skönt 😄 Lyckobajs? 😄 Aa, beror ju på om du har nån annan definition på det förstås?
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Nu sitter jag med munkjacka med luvan uppfälld och känner mig lite underground. ooohh. De e riktigt skönt. De är en av de sköna sakerna med att ha tagit bort allt hår. Gå runt i stan när de är mörkt och ha luvtröja med luvan uppe! Känns så jälla skönt! GangstaPaz! 😄 Vart är du? 😄 Brossan? 😄
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 AAAAAAAHHH det var skönt 😄 Lyckobajs? 😄 Aa, beror ju på om du har nån annan definition på det förstås? Den går ut smärtfritt och okletigt - känns nästan som om man inte behöver torka sig!
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 Nu sitter jag med munkjacka med luvan uppfälld och känner mig lite underground. ooohh. De e riktigt skönt. De är en av de sköna sakerna med att ha tagit bort allt hår. Gå runt i stan när de är mörkt och ha luvtröja med luvan uppe! Känns så jälla skönt! GangstaPaz! 😄 Vart är du? 😄 Brossan? 😄 Jao
Dingbats Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 AAAAAAAHHH det var skönt 😄 Lyckobajs? 😄 Aa, beror ju på om du har nån annan definition på det förstås? Den går ut smärtfritt och okletigt - känns nästan som om man inte behöver torka sig! Då var det en lyckobajs! 😄 Förresten, är det nån som vet vad han den där fula tjockistönten i inslaget som kommer mellan Idol och reklampauserna säger, när han sitter i en stol med massa pengar och några tjejer dansar i bakgrunden? Ni vet? Det låter som han säger "var är min kaviar nu?", med betoning på a:et i "kaviár", men är det nån som har nån annan teori?
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Paz jag fick ingen tårta 😄 Men jag ska tänka på dig när jag äter godis och kollar Da Vinci-koden 😄 :D
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 hihihi😄 Jag vill också ha! 😄 :hihi hihihi OMG 😄 GÖRU? 😄 :D OMG! 😮 :hihi 😄
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 hhaha Fan va gay!! Jag ska dra hem nue typ! 😄😄
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 hhahaFan va gay!! Jag ska dra hem nue typ! 😄😄 😄 Betapet sen? 😮
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Dags för Da Vinci koden nu? (Heter det Da Vinci-koden eller Da Vinci koden?)
Dingbats Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Paz jag fick ingen tårta 🙁 Men jag ska tänka på dig när jag äter godis och kollar Da Vinci-koden 😄 OMG, jag kollade just också på Da Vinci-koden och åt godis! 😮 Vi är själsfränder! Blodsbröder!
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Paz jag fick ingen tårta 🙁 Men jag ska tänka på dig när jag äter godis och kollar Da Vinci-koden 😮😄 OMG, jag kollade just också på Da Vinci-koden och åt godis! 😄 Vi är själsfränder! Blodsbröder! Den sög ju! 🙁 Jag fattade ju ingenting Sen så är det faktiskt en kille! Jag har för mig att det är Johannes. Min historialärare har läst, på hög nivå i USA, konsthistoria. Hon är skitball! 😄 Kan allt!
Recommended Posts