Dingbats Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 En snopp har man för att kissa med och inget annat!
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 En snopp har man för att kissa med och inget annat! Undra vad DoL tycker om det här... 😆
Linus Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig. Borde vara svårt att missa? 😆
Dark Of Light Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 En snopp har man för att kissa med och inget annat! Undra vad DoL tycker om det här... 😮 😠😳😲😮😆
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 En snopp har man för att kissa med och inget annat! Undra vad DoL tycker om det här... 😮 😠😳😲😮😆 Ungefär vad jag trodde 😮
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig. Borde vara svårt att missa? 😠 haha! ja precis! Dessutom ännu svårare att missa då jag spelade trummorna på hennes första Cabaré (antar att hon var med då)... Och liksom att missa en halvnaken het kille med affro är inte direkt lätt! 😳
Torwald Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 (redigerat) Hjalmar Söderberg hade en del intressanta tankar i samma tema. De som läst Doktor Glas vet kanske vad jag pratar om? EDIT: Fel sverige. Redigerat 25 november 2006 av Torwald
Micke H Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig. Borde vara svårt att missa? 🙂 haha! ja precis! Dessutom ännu svårare att missa då jag spelade trummorna på hennes första Cabaré (antar att hon var med då)... Och liksom att missa en halvnaken het kille med affro är inte direkt lätt! 🙂 😉
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 De e la brao! 🙂 Lite sliten från igår bara. Självdå? 🙂
Micke H Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Ytmärkt! Beställde idag en Boss GT-8 med extra gigbag på köpet utan extra kostnad. Plus att jag köpte strängar och en ny stämapparat. 🙂
ChromaWoods Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Hjalmar Söderberg hade en del intressanta tankar i samma tema. De som läst Doktor Glas vet kanske vad jag pratar om? Absolut! Den bör man allt ha läst. 🙂
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 Jag känner mig sådär. ööhh... Som en trög människa ni vet... Bara för att jag inte läser böcker. Och inte har läst alla böcker som man enligt alla andra måste ha läst 🙂 Perioden då jag faktiskt läste böcker gick åt till att läsa Scifi. Så jävla bra! Speciellt Asimov! Skapelsetrilogin är nog mina favoritböcker!
ChromaWoods Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Jag vill läsa Asimovs böcker. Har läst en del OM honom. Ganska fantastisk snubbe.
Pazo Postat 25 november 2006 Trådstartare Postat 25 november 2006 Jag vill läsa Asimovs böcker. Har läst en del OM honom. Ganska fantastisk snubbe. Ja han skriver gryyyymt! 🙂
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 Har inte kommit så långt än men den kanske är spännande och i så fall är den bra tycker jag 🙂
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 På ett annat forum så var det en tråd där man berättade om skitjobb man hade haft och då var det en, han hade jobbat på ett ställde där de rensade fisk och hans pappa var väldigt rolig: "Hur gick jobbet? Torskade du? Eller hajade du direkt? Gick det ålright?" 🙂🥰
Overkill Postat 25 november 2006 Postat 25 november 2006 http://www.ttela.se/artikelmall.asp?version=116884
Recommended Posts