Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig.

Borde vara svårt att missa? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig.

Borde vara svårt att missa? 😠

haha! ja precis!

Dessutom ännu svårare att missa då jag spelade trummorna på hennes första Cabaré (antar att hon var med då)...

Och liksom att missa en halvnaken het kille med affro är inte direkt lätt! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig.

Borde vara svårt att missa? 🙂

haha! ja precis!

Dessutom ännu svårare att missa då jag spelade trummorna på hennes första Cabaré (antar att hon var med då)...

Och liksom att missa en halvnaken het kille med affro är inte direkt lätt! 🙂

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner mig sådär. ööhh... Som en trög människa ni vet... Bara för att jag inte läser böcker. Och inte har läst alla böcker som man enligt alla andra måste ha läst 🙂

Perioden då jag faktiskt läste böcker gick åt till att läsa Scifi. Så jävla bra!

Speciellt Asimov!

Skapelsetrilogin är nog mina favoritböcker!

Link to comment
Dela på andra sajter

På ett annat forum så var det en tråd där man berättade om skitjobb man hade haft och då var det en, han hade jobbat på ett ställde där de rensade fisk och hans pappa var väldigt rolig: "Hur gick jobbet? Torskade du? Eller hajade du direkt? Gick det ålright?"

🙂🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...