Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Vilket sammanträffande! 😄🙁 Kanske nån som Paz känner! Hur gammal är hon?

16

Kul 🙁

För vem? 😉

På tal om "Vem"

någon som känner att dom har en minut över för att lyssna på min nya låt? de är INTE metal den här gången 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Haru tjej på gång Chrille? 😄

Lite osäker på den punkten 😱 träffade en riktit trevlig och snygg tjej på Slayer konserten, men hon bor i Aneby. Zooma ut till 2 och kolla hur långt de är 🙁🙁🙁

Vi har pratar väldigt mycke på MSN och jag tycker om henne och hon värkar tycka om mig och vi har rätt mycke gemensamt men de lär inte funka i längden när man bor så långt ifrån varandra. 🙁

Haha LOL! Pazo kommer ju från Aneby! 😄 :D 😄

😮

Hur i helvete kan detta ske!?

Aneby är ju mini jätte litet! 😄

Jamenjoho! Fråga henne ifall hon känner igen "affrot" i aneby. 4 år äldre än henne iof men hon måste ha sett mig.

You Go Chriss! 😄

Du får la ta å besöka Aneby nån gång 😉

Annars kan jag övertala henne att dra te stockholm... Jag är hemma i aneby under jullovet 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Runt fyra tiden idag/igår så satte jag målet att jag skulle ut på fest pch att jag skulle vara den fullaste där. Och jag kan säga att jag minst sagt lyckades. Var tvungen att bjuda bort en halv flaska rom för det men det var det värt. 😉

Godnatt, och det säger jag med förhoppningen att baksmällan inte är allt för hård på mig imorrn. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Haru tjej på gång Chrille? 😉

Lite osäker på den punkten 😱 träffade en riktit trevlig och snygg tjej på Slayer konserten, men hon bor i Aneby. Zooma ut till 2 och kolla hur långt de är 😮😄😄

Vi har pratar väldigt mycke på MSN och jag tycker om henne och hon värkar tycka om mig och vi har rätt mycke gemensamt men de lär inte funka i längden när man bor så långt ifrån varandra. 😄

hmm.. Jag zoomade in lite extra nu jue. Hon verkar ju bo i Jullarp, nere i bredestadsdalen. hmm... Heter hennes Far Anders? 😉

iof så tror jag inte det. har för mig anders bara hade söner.

iaf. Om du zoomar in några gåner och tittar precis under där "hon" bor så ser du att det står "sporthall". och två gator åt vänster står det "skola"... På österlånggatan mellan sporthallen och skolan.. där "BOR" jag!.. Under sommaren och jullovet dvs. i hörnet skolgatan/österlånggatan. 😄

Collt sammanträffande 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Snygg ava Paz... Så, nu är man ny nuppad igen. 😄 Alltså 2 syskon bor i grannhuset, har varit på båda och de verkar inte tycka att det är speciellt jobbigt. 😱 Ingen svartsjuka eller så... `

Låter som taget ur en dåig p-rulle va

Låter nästan för bra för att vara sant..? 😉

😄 Undrar om det skulle gå att nuppa båda samtidigt, 😉 alltså typ trekant 😮

😄 Får ta och fundera om det är värt risken...

Natti på er gullhönor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...