Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

NU äre iväg på fest!

Hejdå 😛

Låter trevligt... Hade inte satt helt fel. Är halvvägs genom en rödvinsflarra och börjar bli lite mysigt varm...

Äh, fan... nu åker GuitarPorten på. Grannarna kan fara åt helvete.

(Det kommer de nog önska att de hade gjort i alla fall 😆 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag borde ladda upp nåt på demoavdelningen. Börjar bli dags för debut känner jag.... fast jag suger på att mixa, tror jag. Därför tvekar jag. 😆

EDIT: Fast just därför borde jag göra det, för att få feedback på vad jag kan göra bättre.. Hmm..

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Haru tjej på gång Chrille? 😄

Lite osäker på den punkten 😉 träffade en riktit trevlig och snygg tjej på Slayer konserten, men hon bor i Aneby. Zooma ut till 2 och kolla hur långt de är 🙁🙁🙁

Vi har pratar väldigt mycke på MSN och jag tycker om henne och hon värkar tycka om mig och vi har rätt mycke gemensamt men de lär inte funka i längden när man bor så långt ifrån varandra. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Haru tjej på gång Chrille? 😄

Lite osäker på den punkten 😉 träffade en riktit trevlig och snygg tjej på Slayer konserten, men hon bor i Aneby. Zooma ut till 2 och kolla hur långt de är 🙁🙁🙁

Vi har pratar väldigt mycke på MSN och jag tycker om henne och hon värkar tycka om mig och vi har rätt mycke gemensamt men de lär inte funka i längden när man bor så långt ifrån varandra. 🙁

Haha LOL! Pazo kommer ju från Aneby! 🙁 :( 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...