Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Okej Chris... jag gjorde så gott och kunde:

FÖRE ------------------------------>>>> EFTER!

chris.jpgchris_bagpipe.jpg

😄

JA 😆

en bekant spelar SäckThuta så vi kan ta en äkta bild 😛

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Okej, dags att gissa vem som får inlägg 100 000! Jag tror DoL!

Jag tror att du, Lynxo och Linus ligger bra till.... Jag är ju online hyfsat ofta också (typ jämt). Kan bli tufft!

Postat (redigerat)
Okej, dags att gissa vem som får inlägg 100 000! Jag tror DoL!

:rolleyes:

klicka på näsan 😄

Redigerat av TordA
Postat
NU äre iväg på fest!

Hejdå 😛

Låter trevligt... Hade inte satt helt fel. Är halvvägs genom en rödvinsflarra och börjar bli lite mysigt varm...

Äh, fan... nu åker GuitarPorten på. Grannarna kan fara åt helvete.

(Det kommer de nog önska att de hade gjort i alla fall 😆 )

Postat (redigerat)

Jag borde ladda upp nåt på demoavdelningen. Börjar bli dags för debut känner jag.... fast jag suger på att mixa, tror jag. Därför tvekar jag. 😆

EDIT: Fast just därför borde jag göra det, för att få feedback på vad jag kan göra bättre.. Hmm..

Redigerat av ChromaWoods
Postat
Haru tjej på gång Chrille? 😄

Lite osäker på den punkten 😉 träffade en riktit trevlig och snygg tjej på Slayer konserten, men hon bor i Aneby. Zooma ut till 2 och kolla hur långt de är 🙁🙁🙁

Vi har pratar väldigt mycke på MSN och jag tycker om henne och hon värkar tycka om mig och vi har rätt mycke gemensamt men de lär inte funka i längden när man bor så långt ifrån varandra. 🙁

Postat
Haru tjej på gång Chrille? 😄

Lite osäker på den punkten 😉 träffade en riktit trevlig och snygg tjej på Slayer konserten, men hon bor i Aneby. Zooma ut till 2 och kolla hur långt de är 🙁🙁🙁

Vi har pratar väldigt mycke på MSN och jag tycker om henne och hon värkar tycka om mig och vi har rätt mycke gemensamt men de lär inte funka i längden när man bor så långt ifrån varandra. 🙁

Haha LOL! Pazo kommer ju från Aneby! 🙁 :( 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.