Dingbats Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (http://www.chromawoods.com/images/misc/rabin-adde-arafat.jpg) Vet inte riktigt om man vågar publicera den här.... men.... äh. Bara en liten stund, sen tar jag bort den. Förlåt om jag verkar extremt oallmänbildad, men vilka är det på bilden förutom Arafat?
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) (http://www.chromawoods.com/images/misc/rabin-adde-arafat.jpg) Vet inte riktigt om man vågar publicera den här.... men.... äh. Bara en liten stund, sen tar jag bort den. Förlåt om jag verkar extremt oallmänbildad, men vilka är det på bilden förutom Arafat? Yitzhak Rabin (Israel) till vänster och den i mitten... ja... i originalet är det ju Bill Clinton... 😱 Redigerat 22 november 2006 av ChromaWoods
Pazo Postat 22 november 2006 Trådstartare Postat 22 november 2006 A mi no me gusta tu avatar lynxo. Es maricón
Krokodil Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Una cerveza, por favor. Om jag var i Spanien skulle jag lätt klara mig ett helt liv där på bara den frasen.
Dingbats Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Jag skulle klara mig ett helt liv på "tu madre es una puta".
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Jag skulle leva ett väldigt kort liv om jag drack 4 liter vodka varje dag 😠
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Pandaporr är som vanlig porr, fast i svart-vitt.
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Hahaha..... Jag tror att det där skämtet säger mer om min humor än om skämtet i sig! 😠
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Gainomax Energy Bar är tamejfan det vidrigaste jag någonsin ätit... 😠 Har fått varuprover från jobbet. Smakar som nån blandning mellan fiskmat och avföring. 😆
Dark Of Light Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Jag skulle leva ett väldigt kort liv om jag drack 4 liter vodka varje dag 😆 😠 Klenis...
Krokodil Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Pandaporr är som vanlig porr, fast i svart-vitt. Hahahah! Den ska jag sno 😠
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Gainomax Energy Bar är tamejfan det vidrigaste jag någonsin ätit... 😏Har fått varuprover från jobbet. Smakar som nån blandning mellan fiskmat och avföring. 🤪 och du har testat båda två så du vet vad de smakar? 😲😮😱
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Pandaporr är som vanlig porr, fast i svart-vitt. 🤪😱😲 samma sak gäller väl även med Zebra porr fast de är randigt ochså? 😏
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Gainomax Energy Bar är tamejfan det vidrigaste jag någonsin ätit... 😏Har fått varuprover från jobbet. Smakar som nån blandning mellan fiskmat och avföring. 🤪 och du har testat båda två så du vet vad de smakar? 😲😮😱 Har käkat både fiskmat och kattmat (torrfoder) på fyllan. 😮 Avföring... nej visserligen inte, men jag skulle inte bli förvånad om det smakar som Energy Baren! 😄
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Gainomax Energy Bar är tamejfan det vidrigaste jag någonsin ätit... 😏Har fått varuprover från jobbet. Smakar som nån blandning mellan fiskmat och avföring. 😱 och du har testat båda två så du vet vad de smakar? 😮😄😲 Har käkat både fiskmat och kattmat (torrfoder) på fyllan. 😮 Avföring... nej visserligen inte, men jag skulle inte bli förvånad om det smakar som Energy Baren! 😄 Okej..... 🤪 Du har snygga brillor. 🙂
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) Gainomax Energy Bar är tamejfan det vidrigaste jag någonsin ätit... 😏Har fått varuprover från jobbet. Smakar som nån blandning mellan fiskmat och avföring. 😱 och du har testat båda två så du vet vad de smakar? 😮😄😲 Har käkat både fiskmat och kattmat (torrfoder) på fyllan. 😮 Avföring... nej visserligen inte, men jag skulle inte bli förvånad om det smakar som Energy Baren! Okej..... 🤪 Du har snygga brillor. 🙂 Tack! Diór. 😄 eeeehhhh........... nej, de är inte äkta. 🙂 Redigerat 22 november 2006 av ChromaWoods
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Jag skulle leva ett väldigt kort liv om jag drack 4 liter vodka varje dag 😱 🤪 Klenis... Drick själv då ditt lata fan så får du se hur lätt de är. 😏 😲😮😮😄
Dark Of Light Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 😏 Faen... Return..? Har jag missat ettan???
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) EDIT: Spara lite bandbredd... Redigerat 23 november 2006 av ChromaWoods
Recommended Posts