Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Dagens länk hittar ni här. 😄 Aagghh! Vad var det? Såg att det var nåt om subscription men jag klickade bort det så fort jag kunde. Jag vill inte ha en massa skit. 😆 😄 Du har redan åkt dit!!
Pazo Postat 22 november 2006 Trådstartare Postat 22 november 2006 Me voy a lavar la ropa y a comprar comida! Chao!
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Köpa vad? 😄 Mat, tror jag.. och innan var det nåt om horor. 😆
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nån som kan rekommendera en bra kurs i spanska? Typ nåt man kan ha i en walkman...
Pico Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nån som kan rekommendera en bra kurs i spanska? Typ nåt man kan ha i en walkman... Español con Sandra Bullock.
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nån som kan rekommendera en bra kurs i spanska? Typ nåt man kan ha i en walkman... Español con Sandra Bullock. 😆
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Dagens länk hittar ni här. 😄 Aagghh! Vad var det? Såg att det var nåt om subscription men jag klickade bort det så fort jag kunde. Jag vill inte ha en massa skit. 😄 Aha.... nu såg jag vad det var... mycket lustigt. 😄 😆
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Min prostata krånglar 😆 Jag lider med dig... 😄
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Dagens länk hittar ni här. 😄 Aagghh! Vad var det? Såg att det var nåt om subscription men jag klickade bort det så fort jag kunde. Jag vill inte ha en massa skit. 😄 Aha.... nu såg jag vad det var... mycket lustigt. 😄 😆 😄 Linus är sällsynt ondskefull..
Overkill Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Min prostata krånglar 😆 Jag lider med dig... 😄 😄
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Fats nu funkar den bra igen 😄 Fats Domino? (Okej jag ska vara snäll nu... ett tag.)
Overkill Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Fats nu funkar den bra igen 😄 Fats Domino? (Okej jag ska vara snäll nu... ett tag.) Din mamma!
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Fats nu funkar den bra igen 😄 Fats Domino? (Okej jag ska vara snäll nu... ett tag.) Din mamma! 🙁
Overkill Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Fats nu funkar den bra igen 🙁 Fats Domino? (Okej jag ska vara snäll nu... ett tag.) Din mamma! 🙁 ...var den som födde dig? 😄
Pazo Postat 22 november 2006 Trådstartare Postat 22 november 2006 Nån som kan rekommendera en bra kurs i spanska? Typ nåt man kan ha i en walkman... Español con Sandra Bullock. 😄🙁🙁 !!!
Linus Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nån som kan rekommendera en bra kurs i spanska? Linus spanskakurs No importa. Ingen import. ¿Cómo te llamas? Kom till lamadjuren. Soy inglés. Soya i glas. Vivo en la Calle Cervantes. Calle köpte servisen på Vivo. No tengo hermano. Ingen tango, Herman. ¿Cómo se va? Kom och se, va? La tía. En tia. ¡Tanto gusto! Tant Gustav! El niño. Elektrisk ninja. Agua sin gas. Vattnets gas. ¿A qué hora sale? En kö till ####-rean?
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Fats nu funkar den bra igen 🙁 Fats Domino? (Okej jag ska vara snäll nu... ett tag.) Din mamma! 🙁 ...var den som födde dig? 😄 Ja. 🙂 Jag hoppas bara inte att det var nån annans mamma som födde mig! 🙁
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Nån som kan rekommendera en bra kurs i spanska? Linus spanskakurs No importa. Ingen import. ¿Cómo te llamas? Kom till lamadjuren. Soy inglés. Soya i glas. Vivo en la Calle Cervantes. Calle köpte servisen på Vivo. No tengo hermano. Ingen tango, Herman. ¿Cómo se va? Kom och se, va? La tía. En tia. ¡Tanto gusto! Tant Gustav! El niño. Elektrisk ninja. Agua sin gas. Vattnets gas. ¿A qué hora sale? En kö till ####-rean? Tack! Då skriver jag upp spanska på CV:t också... 😄
Pazo Postat 22 november 2006 Trådstartare Postat 22 november 2006 g4 que?El tono, o el computador? tönt Maricón...
Recommended Posts