Umemagnus Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 HAHAHAHA!!!!!!! 😉🙂😮😮Lamb of God - Redneck Va tufft! Svartklädda snubbar som kraschar ett barnkalas 😮 Funderar själv på att göra en liknande.... Ta me nyckelharpan och fara å krascha en PRO-Bridge-kväll 😮🙁🙁
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Vad tycker ni om min signatur? Två av mina favoritsaker samlade i en bild! 😉 Vafan.... Jo, den är fin men den gör frustrationen större eftersom jag inte kommer träffa Tina på typ en månad. Den underlättar inte precis saknaden! Jag får typ blunda så fort du har skrivit nåt. 🙂
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 HAHAHAHA!!!!!!! 😉 🙂 😮 😮Lamb of God - Redneck Va tufft! Svartklädda snubbar som kraschar ett barnkalas 😮 Funderar själv på att göra en liknande.... Ta me nyckelharpan och fara å krascha en PRO-Bridge-kväll 😮🙁🙁 AHAHAHAHA!!!!!!!!!! 🙁😆😆😆😆
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Vad tycker ni om min signatur? Två av mina favoritsaker samlade i en bild! 😉 Vafan.... Jo, den är fin men den gör frustrationen större eftersom jag inte kommer träffa Tina på typ en månad. Den underlättar inte precis saknaden! Jag får typ blunda så fort du har skrivit nåt. 🙂
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Vad tycker ni om min signatur? Två av mina favoritsaker samlade i en bild! 😉 Snälla!!! byt!!! Jag håller med ChromaWoods, den är fin men den gör frustrationen större.. Fan va jag saknar Linda 🙂😮
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Meh, är jag den enda här som får mig lite "action" när jag har lust till det? 😉🙂
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Meh, är jag den enda här som får mig lite "action" när jag har lust till det? 😮😮 Tydligen, fan ta dig!!!!! 😉🙂😮 och DoL 😮
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) Åttasträngat och fyra humbuckers känns som lite overkill... 😆 EDIT: såg just att det är ju niosträngat... 😉 Redigerat 22 november 2006 av Lynxo
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Känns som det finns fler pickuper än strängar... 😆
Gote Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Tacka vet jag en sån här! 😉 Notera att det är fyra humbuckers. Först trodde jag det var åtta single-coil, men jösses, det hade ju varit löjligt... 😆
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Tacka vet jag en sån här! 😉 Notera att det är fyra humbuckers. Först trodde jag det var åtta single-coil, men jösses, det hade ju varit löjligt... 😆 Spinal Taps signaturgura! 😉
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Jag gillar kompassen i övre högra hörnet! 😆😉😉
ChromaWoods Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Åttasträngat och fyra humbuckers känns som lite overkill... 😆 EDIT: såg just att det är ju niosträngat... 😉 Lirar overkill niosträngat? 😉
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Åttasträngat och fyra humbuckers känns som lite overkill... 😆 EDIT: såg just att det är ju niosträngat... 😉 Lirar overkill niosträngat? 😄 HAHAHAHA!!!!!! 😉😳
Recommended Posts