Overkill Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Mer intressant är vem som får inlägg 100 000! Fast 99 999 är ju rätt coolt det med!
Overkill Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Linda, Dimebag och Vinnie Paul. 😆😆😉 Vem är Linda? 🙂 Rosing? 😆
Christofer Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Linda, Dimebag och Vinnie Paul. 😉 😉 😄 Vem är Linda? 😆 Rosing? 😆 Nej för fan, inte den fula grejen. 😆 har tyvär ingen bild på henne...än 🙂
Overkill Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Linda, Dimebag och Vinnie Paul. 🥰 🥰 🥰 Vem är Linda? 😕 Rosing? 😱 Nej för fan, inte den fula grejen. 😏 har tyvär ingen bild på henne...än Vem är det då? Modell, en docka, din brud, din syster, din mamma and so on! 😄
Overkill Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Jag sitter och lyssnar på Boston nu 😕 Skitgrymma är de! 😱 Fast nu blev jag sugen på Bostongurka Det är gott ju 😏
Christofer Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Linda, Dimebag och Vinnie Paul. 🥰 🥰 😄 Vem är Linda? 😱 Rosing? 🥰 Nej för fan, inte den fula grejen. 😕 har tyvär ingen bild på henne...än Vem är det då? Modell, en docka, din brud, din syster, din mamma and so on! 😄 En underbar tjej jag träffade när jag var och kollade Slayer. 😏
ChromaWoods Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 Ångesten fortsätter, men nu har den sjunkit lite. Har hittat vad jag tror är det billigaste stället att införskaffa en M-Audio Axiom 49! 230 + frakt = 253,50 euro (2338kr) på Woodbrass! Ska jag slå till?
Pazo Postat 21 november 2006 Trådstartare Postat 21 november 2006 Wää Blev bara 10 timmar i skolan idag. Drog hem te min bror å käkade vid 18
Dark Of Light Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 WääBlev bara 10 timmar i skolan idag. Drog hem te min bror å käkade vid 18 😲 18 vadå..? Bussar? Negresser? Bordsharar? Studentligister? Busschaufförer? Hushållschimpanser? Vanliga miffon? P-vakter? Cm? ... 😳😛😳😆😱
Dark Of Light Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😳 I helgen fick jag förrästen höra den mest desperata och motbjudande raggreplik jag någonsin fått från en brud på krogen i hela mitt usla liv... "Min fitta är trång som en tolvåring..." 😲 Hur faen bemöter man sådant..? 😆😱 Brukar inte bli svarslös i vanliga fall men... 😳 NEEJJ! Jag nuppade henne inte... 😛 😎 Måste ju tänka på grannarna...
Christofer Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😱 I helgen fick jag förrästen höra den mest desperata och motbjudande raggreplik jag någonsin fått från en brud på krogen i hela mitt usla liv..."Min fitta är trång som en tolvåring..." 😆 Hur faen bemöter man sådant..? 😛😲 Brukar inte bli svarslös i vanliga fall men... 😳 NEEJJ! Jag nuppade henne inte... 😎 😎 Måste ju tänka på grannarna... OMFG!!!!! 😮😮😮😮 Helt jävla motbjudande! jag hoppas du gav den där saken en fet smäll på käften. 😳
Dark Of Light Postat 21 november 2006 Postat 21 november 2006 😛 I helgen fick jag förrästen höra den mest desperata och motbjudande raggreplik jag någonsin fått från en brud på krogen i hela mitt usla liv..."Min fitta är trång som en tolvåring..." 😄 Hur faen bemöter man sådant..? 😄 😄 Brukar inte bli svarslös i vanliga fall men... 🙂 NEEJJ! Jag nuppade henne inte... 😆 😎 Måste ju tänka på grannarna... OMFG!!!!! 😮😮😮😮 Helt jävla motbjudande! jag hoppas du gav den där saken en fet smäll på käften. 🙂 😆 Ja, det borde jag nog ha gjort... Istället så gick jag och visste inte om jag skulle skratta eller gråta... 😄 ...tolvåring... jisses...
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Då undrar man ju: tänder den där bruden på pedofiler? 😉
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 (redigerat) Då undrar man ju: tänder den där bruden på pedofiler? 😱 😏 Fy fan vad jag hatar pedofiler 😠 det enda dom jävlarna förkännar är ett yxhugg i nacken 😠😠😠 DÖD ÅT DOM JÄVLARNA!!!!! 😠 Redigerat 22 november 2006 av Christofer
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 de endå dom jävlarna förkännar Mwuahahaha! 😏 Förlåt, men detta är extremt till och med för att vara dig... 😠
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 de endå dom jävlarna förkännar Mwuahahaha! 😠 Förlåt, men detta är extremt till och med för att vara dig... 😠 De är fan sant!!! fan, hadde jag en yxa så skulle jag hugga huvet av dom själv. 😏
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Du fattar inte vad jag syftar på, eller hur? 😏
Christofer Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Du fattar inte vad jag syftar på, eller hur? 😠 Tydligen inte. jag tycker inte att de är nått man skämtar om 😏
Micke H Postat 22 november 2006 Postat 22 november 2006 Du ser absolut inget fel i den meningen jag citerade alltså? 😏
Recommended Posts