Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

-Ishmahata sänder ju live från Himalaya och hela Yoga-Sverige tittar!

-Ishmahata heter ju, typ, Benke och podsänder från Järfälla. Du ska inte gå på allt...

Den där får mig alltid att flina än fast den egentligen inte är speciellt rolig. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

-Ishmahata sänder ju live från Himalaya och hela Yoga-Sverige tittar!

-Ishmahata heter ju, typ, Benke och podsänder från Järfälla. Du ska inte gå på allt...

Den där får mig alltid att flina än fast den egentligen inte är speciellt rolig. 🙂

Det roligaste är när hon slår över 😠

Men den roligaste reklamen är lätt den där med "It's skinka and bladspenat!". Svengelskan i "You don't like it?" är klockren! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

-Ishmahata sänder ju live från Himalaya och hela Yoga-Sverige tittar!

-Ishmahata heter ju, typ, Benke och podsänder från Järfälla. Du ska inte gå på allt...

Den där får mig alltid att flina än fast den egentligen inte är speciellt rolig. 🙂

Haha, samma här. Egentligen är den jävligt kass, men man får ändå någon liten fniss med 😠 Kanske är för att jag hört den en miljon gånger och kan den utantill.

Link to comment
Dela på andra sajter

-Ishmahata sänder ju live från Himalaya och hela Yoga-Sverige tittar!

-Ishmahata heter ju, typ, Benke och podsänder från Järfälla. Du ska inte gå på allt...

Den där får mig alltid att flina än fast den egentligen inte är speciellt rolig. 😠

Det roligaste är när hon slår över 😳

Men den roligaste reklamen är lätt den där med "It's skinka and bladspenat!". Svengelskan i "You don't like it?" är klockren! 😆

USCH! Om det är nån reklam jag hatar, så är det den 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Today our term paper due date’s set

Our instructor says that we WILL hand in the paper on time, and she’ll accept no excuses except illness, with a note from our doctor, or a death in the immediate family, with a note from the dead member.

So this wise-ass pipes up: ”What about extreme sexual exhaustion?”

She waits for the laughs to die down and says:

”Well, I guess you’ll have to learn to write with your other hand”

HAHAHA!!!!!! 😉😎😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja fy f-n vilken värd vi lever i...  🙁

så går de när religion och hip hop existerar.

Tja, utan hip-hop hade du inte kunnat massakera oskyldiga med odödlighetsfusk i GTA: San Andreas, så va fan...

Fan, de tänkte jag inte på.....Hip hop är bra!!! (så länge jag inte blir tvingad att lyssna på de)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...