Pazo Postat 17 november 2006 Trådstartare Postat 17 november 2006 Hej Hemma nu. Drog en sväng på stan med Max och Aron. Ska nog spela lite U.T. med lite folk 😛
Pazo Postat 18 november 2006 Trådstartare Postat 18 november 2006 wööäääää äwääwäwä äwäwäwääääw äwäwwwwä ääää wwäwäwäää wäwäwäwä
Christofer Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 wööääääääwääwäwä äwäwäwääääw äwäwwwwä ääää wwäwäwäää wäwäwäwä GWÖRF!!! Ska slagga nu... Sov gott.
Micke H Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 "Once he was a child, with burning desires With hopes and dreams of what was to come So he's lost some faith, but still there are fire Deep inside that he must drench to numb. If we could try to ease some of his pain just for a while But we're all just people passing by!"
Micke H Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Tjenare! Har du sett i senaste numret av Studio? Linus är med, med bild och allt! 😲
Pazo Postat 18 november 2006 Trådstartare Postat 18 november 2006 Tjenare! Har du sett i senaste numret av Studio? Linus är med, med bild och allt! 😲 Näää. Jag har inte råd med studio. SÅDESÅ!
Dingbats Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Nu har jag inte skrivit här på länge. Hej på mig.
Krokodil Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Lynxo!!!! 😆😆😄 Ny låt på gång. 😕 Jag vill också göra musik 😱 Men kan inte spela in nåt knappt, det blir störningar i gitarren som fan när jag är i min lägenhet.
Overkill Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 Varför är jag aldrig inne när mina små gullepojkar är inne? 😳
Dark Of Light Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 (redigerat) 😳 Dessa fulla busschaufförer... Nu har det tydligen blivit så vanligt med de att tom kvällspressen accepterar att de dricker för att hålla bussen på rätt köl i trafiken... 😆 Barjobb..? Redigerat 18 november 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 18 november 2006 Trådstartare Postat 18 november 2006 Alltså. Man bli ju lite lessen. Spelningen idag på Rockfesten gick jue skitgrymt. lite kort tid bara. Men det stora "deppiga" var ju att vi fick spela typ först. Inte alls så mkt folk som 1.5 timma senare. då vare väl tre ggr så mkt folk som hade sett oss 😄🤪 Fan va dåligt. Å vi var ju lätt helt klart bland de bästa på hela stället. 😱 Jaja. Alla blev iaf impade som ass när de hörde oss jamma i nån timma innan publiksläppet. 😲 Och själva spelningen gillade alla som såg oss jättemkt 😆
Christofer Postat 18 november 2006 Postat 18 november 2006 (redigerat) Alltså. Man bli ju lite lessen.Spelningen idag på Rockfesten gick jue skitgrymt. lite kort tid bara. Men det stora "deppiga" var ju att vi fick spela typ först. Inte alls så mkt folk som 1.5 timma senare. då vare väl tre ggr så mkt folk som hade sett oss 😄🤪 Fan va dåligt. Å vi var ju lätt helt klart bland de bästa på hela stället. 😱 Jaja. Alla blev iaf impade som ass när de hörde oss jamma i nån timma innan publiksläppet. 😲 Och själva spelningen gillade alla som såg oss jättemkt 😆 Trevligt att höra Pazo. 🙂 (att de gick bra alltså) Redigerat 18 november 2006 av Christofer
Pazo Postat 19 november 2006 Trådstartare Postat 19 november 2006 Alltså. Man bli ju lite lessen.Spelningen idag på Rockfesten gick jue skitgrymt. lite kort tid bara. Men det stora "deppiga" var ju att vi fick spela typ först. Inte alls så mkt folk som 1.5 timma senare. då vare väl tre ggr så mkt folk som hade sett oss 🤪😱 Fan va dåligt. Å vi var ju lätt helt klart bland de bästa på hela stället. 😲 Jaja. Alla blev iaf impade som ass när de hörde oss jamma i nån timma innan publiksläppet. 🙂 Och själva spelningen gillade alla som såg oss jättemkt 🙂 Trevligt att höra Pazo. 🙂 (att de gick bra alltså) hihi Tackar tackar 😄 Hur gåre med din musik? 😆
Christofer Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Alltså. Man bli ju lite lessen.Spelningen idag på Rockfesten gick jue skitgrymt. lite kort tid bara. Men det stora "deppiga" var ju att vi fick spela typ först. Inte alls så mkt folk som 1.5 timma senare. då vare väl tre ggr så mkt folk som hade sett oss 🤪😱 Fan va dåligt. Å vi var ju lätt helt klart bland de bästa på hela stället. 😲 Jaja. Alla blev iaf impade som ass när de hörde oss jamma i nån timma innan publiksläppet. 🙂 Och själva spelningen gillade alla som såg oss jättemkt 🙂 Trevligt att höra Pazo. 🙂 (att de gick bra alltså) hihi Tackar tackar 😄 Hur gåre med din musik? 😆 bara bra, lite rostig bara, har inte kört Speed metal på ett tag så de är lite svårt att få allt att hänga med när man rusar fram i 220 Bpm men om ca en vecka är jag tillbaka i toppform och då ska jag troligen spela in ett par nya Speed och Death metal låtar. Just nu håller jag på med en låt som kan bli riktit bra om jag bara kunde hitta nån som kan sjunga. 🙂
Pazo Postat 19 november 2006 Trådstartare Postat 19 november 2006 Alltså. Man bli ju lite lessen.Spelningen idag på Rockfesten gick jue skitgrymt. lite kort tid bara. Men det stora "deppiga" var ju att vi fick spela typ först. Inte alls så mkt folk som 1.5 timma senare. då vare väl tre ggr så mkt folk som hade sett oss 🤪😱 Fan va dåligt. Å vi var ju lätt helt klart bland de bästa på hela stället. 😲 Jaja. Alla blev iaf impade som ass när de hörde oss jamma i nån timma innan publiksläppet. 🙂 Och själva spelningen gillade alla som såg oss jättemkt 🙂 Trevligt att höra Pazo. 🙂 (att de gick bra alltså) hihi Tackar tackar 😄 Hur gåre med din musik? 😆 bara bra, lite rostig bara, har inte kört Speed metal på ett tag så de är lite svårt att få allt att hänga med när man rusar fram i 220 Bpm men om ca en vecka är jag tillbaka i toppform och då ska jag troligen spela in ett par nya Speed och Death metal låtar. Just nu håller jag på med en låt som kan bli riktit bra om jag bara kunde hitta nån som kan sjunga. 🙂 Kul 🙂
ChromaWoods Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Hello boys... trevligt att ni är vakna. Själv pallar jag inte längre tror jag... satt uppe och mixade till fem på morgonen igår så jag e lite sliten 😄 Godnatt på er!
Recommended Posts