Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
😆 Vad gammal han såg ut där... Måste vara ljuset. Tänk att det kan göra så mycket. 😆

Så är det nog! För visst känner man sig yngre när man är på lyset? 😆

Åtminstone snyggare... 🙂

Och smartare! 😄

Och längre! 🙂 ... ja valda delar alltså. 😛

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
😆 Vad gammal han såg ut där... Måste vara ljuset. Tänk att det kan göra så mycket. 🙂

Så är det nog! För visst känner man sig yngre när man är på lyset? 😆

Åtminstone snyggare... 😛

Och smartare! 😄

Och längre! 🙂 ... ja valda delar alltså. 😛

Och snabbare! 😆 ... ja samma delar alltså. 😆

Postat
😏 Nå Chris... Vad säger du, är det hon? Tog pappret slut eller vart tog du vägen..? 😕

Ska jag va ärlig så blir jag bra mycke kåtare när jag hör Zakk Wylde sjunga. 😆😛😛

Inte riktit min grej, men tack endå. 😛

😆 Ja, nu vet vi att din sexuella preferens är skäggiga män från södern, men frågan kvarstår...Är det hon..?

Postat
🙂 Nå Chris... Vad säger du, är det hon? Tog pappret slut eller vart tog du vägen..? 😆

Ska jag va ärlig så blir jag bra mycke kåtare när jag hör Zakk Wylde sjunga. 🥰🥰🥰

Inte riktit min grej, men tack endå. 🙂

😆 Ja, nu vet vi att din sexuella preferens är skäggiga män från södern, men frågan kvarstår...Är det hon..?

Vet inte, men jag tror inte de.

Postat
Jag kommer söderifrån. Är det dags att odla skägg?  🙂

Goatee.gif

Skulle inte tro det va? 😆

Postat
😆

🙂 Du har PM...

Jag kan hjälpa till! Jag kan henne utan och innan höll jag på att säga... 😆

🥰🥰

Postat
Jag tror att mitt MSN är lite konstigt just nu.

Det är nog inte bara ditt... 😏

Postat (redigerat)

Det är nog inte hon.... det finns ju en obeskärd version på p-tube.. Enligt beskrivningen ska man där kunna se att det inte är hon, men jag kan varken dementera eller bekräfta eftersom fanskapet inte vill sluta buffra! 😉

Fast man kan ju låtsas.... 🙂

Redigerat av ChromaWoods
Postat

:rolleyes: Ja, vilket problem egentligen.... Överdöden, har du sett videon ännu då? Du som kan henne överst och underst...

Öh...

Framifrån och bakifrån...

Näeh...

Ja, utifrån och in. 🙂

Postat
😉 Well God knows. Jag kan inte min Britney så bra...  😎 Jag säger som Chroma; Man kan ju låtsas...

Hähä.

De är ju inte brittans Hår, ögon eller vårtgård.

😄😄 Ja, som sagt faen vet jag... Färgat hår, inget smink och... och, äh hon har väl köpt sig ett par nya "gårdar" då... 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.