Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Typiskt... Här vänder man ryggen till och man missar en orgie. 🙂 Här Gote... Fiskpinnar med bananfyllning...
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Jadå... Du får alla Gote, ät nu och njut... Smakar enligt uppgift... annorlunda. 🙂
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Ja, jaaa.... Inte tveka nu, gapa stort och låt dig fyllas av härligheten som jag brukar säga. 😆
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Någon som sett den nya omtalade sexvideon med Britney Spears..? Är rätt svårt att säga om det verkligen är hon... För djävla likt är det ialla fall. 😆
Christofer Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Någon som sett den nya omtalade sexvideon med Britney Spears..? Är rätt svårt att säga om det verkligen är hon... För djävla likt är det ialla fall. 😆 Langa åt de här hållet... snälla?
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Chris... Du har PM... 😆 😲 Fast vete faen... Tycker inte att öronen är lika om man jämför med andra bilder..? 😆 Äh... Enklast att tro på det juh... 😆 Fast nu är hon nog ledsen för allt det här med videon och skit? Någon som har hennes adress så kan ol´Dark trösta henne... ... och göra en ny video med bättre utlösn... öh, upplösning och mer detaljer! 😆
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Nå Chris... Vad säger du, är det hon? Tog pappret slut eller vart tog du vägen..? 😆
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Jisses... Vi snackar 19 sek clip här, inte 3,5 tim full theatre feature... Daska av schnaalen bara mot närmsta ledstång och säg vad du tycker nu då... ÄR det hon eller INTE?
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 (redigerat) 😆 Tror jag ska gå ner till granntjejen... Kameran är laddad och jag börjar få idéer... 😆 Redigerat 15 november 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Olsberg årets julvärd i SVT!! Synd att de inte fick rätt på stavningen bara... 😄
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😄 Vad gammal han såg ut där... Måste vara ljuset. Tänk att det kan göra så mycket. 🙂
Gote Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 🙂 Vad gammal han såg ut där... Måste vara ljuset. Tänk att det kan göra så mycket. 😆 Så är det nog! För visst känner man sig yngre när man är på lyset? 😄
Dark Of Light Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 🙂 Vad gammal han såg ut där... Måste vara ljuset. Tänk att det kan göra så mycket. 😆 Så är det nog! För visst känner man sig yngre när man är på lyset? 😄 Åtminstone snyggare... 😆
Gote Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😆 Vad gammal han såg ut där... Måste vara ljuset. Tänk att det kan göra så mycket. 😆 Så är det nog! För visst känner man sig yngre när man är på lyset? 🙂 Åtminstone snyggare... 😆 Och smartare! 😄
Christofer Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 😄 Nå Chris... Vad säger du, är det hon? Tog pappret slut eller vart tog du vägen..? 🙂 Ska jag va ärlig så blir jag bra mycke kåtare när jag hör Zakk Wylde sjunga. 😆😆😆 Inte riktit min grej, men tack endå. 🙂
Recommended Posts