Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Fan vad sexig du är. 😳

Haha, men det visste du väl redan? 😄

Här är förresten några varianter på nyansen "chromawood" som man inte sällan ser i hantaget hos knivar, eller varför inte i själva kroppen hos trummor:

scanstrip.jpg

Redigerat av ChromaWoods
Postat
När ska du träffa bruden igen? 😳

Hmm.. Ja frågan var ju om vi ens skulle ses igen.

Efter vårt första möte var vi lite -----> 😄

Men igår bestämde vi oss på att köra! 🙂 Så jag drar upp till henne den 20e dec. 😄

Postat

panorama.jpg

Jaså! En sommarstuga i Slovenien minsann! Det bekräftar en del farhågor, det ligger ju inte långt från Vlad Draculas slott!

Han har t.o.m en Slovensk webbsite, full med kryptisk propaganda:

www.dol.si

Postat
😎

plattegrond-mont-dol.jpg

Aha! Kan det månne vara på detta berg som vår mystifike vän huserar i sin grotta? 😳

Det där är nog kartan över de sydligare delarna... Jag menar, en bergstopp är ju där i mitten och runt omkring är det vildvuxet! 🙂

Postat
🙂

Aha! Kan det månne vara på detta berg som vår mystifike vän huserar i sin grotta? 😎

Det där är nog kartan över de sydligare delarna... Jag menar, en bergstopp är ju där i mitten och runt omkring är det vildvuxet! 😄

Hmm, det är möjligt. Få se, vad står det där invid toppen.... "Le petit chanteloup" - är det så den kallas nuförtiden? 😳

Postat
🙂

Aha! Kan det månne vara på detta berg som vår mystifike vän huserar i sin grotta? 😎

Det där är nog kartan över de sydligare delarna... Jag menar, en bergstopp är ju där i mitten och runt omkring är det vildvuxet! 😄

Hmm, det är möjligt. Få se, vad står det där invid toppen.... "Le petit chanteloup" - är det så den kallas nuförtiden? 😳

Kärt barn har många namn... 😄

Postat
😮

Aha! Kan det månne vara på detta berg som vår mystifike vän huserar i sin grotta? 😳

Hmm, det är möjligt. Få se, vad står det där invid toppen.... "Le petit chanteloup" - är det så den kallas nuförtiden? 😎

Kärt barn har många namn... 😄

Haha... Ja, ta t.ex det som står alldeles ovanför - "Le Grand Croise".

Det skulle väl vara den eregerade varianten då.. 🙂

Postat
Måste fan ta en dusch å bli av med allt hår so ligger kvar på mig. BRB! 😛

Slösa inte med schampot! 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.