Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 🙂 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 🙂 Jag åt det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 🙂 Jag åt det 😄 åhå 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 🙂 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 😄 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 🙂 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 😄 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 Nämen ååh... Behärska dig! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 😄 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 😄 🙂 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 🙂 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 😄 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 Nämen ååh... Behärska dig! 😄 Det är svårt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 😄 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 😄 🙂 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. Har du också vart i min fit... ficka!? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 😄 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 😄 🙂 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. jaaaa... Men ibland vill m,an ju ha detdär lilla extra tuggmotståndet 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 🙂 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 🙂 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🙂 Bajs 😄 Jag åt det 😄 åhå 😄 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 😄 🙂 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. jaaaa... Men ibland vill m,an ju ha detdär lilla extra tuggmotståndet 😄 Låt det stå framme ett par dagar, de eventuella flugorna bidrar till en köttigare... bismak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 😆 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 😆 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 😆 Bajs 🥰 Jag åt det 🥰 åhå 🥰 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 🙁 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. jaaaa... Men ibland vill m,an ju ha detdär lilla extra tuggmotståndet 🥰 Låt det stå framme ett par dagar, de eventuella flugorna bidrar till en köttigare... bismak. Åhå! Bra tipps 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 😆 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 😆 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🥰 Bajs 🥰 Jag åt det 🥰 åhå 🥰 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 🙁 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. jaaaa... Men ibland vill m,an ju ha detdär lilla extra tuggmotståndet 🥰 Låt det stå framme ett par dagar, de eventuella flugorna bidrar till en köttigare... bismak. Åhå! Bra tipps 😄 Kanske man skulle testa 🥰 Synd att jag bajjade nyligen då 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 😆 Häj 😄 Förstörde du dina byxor? 😆 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 🥰 Bajs 🥰 Jag åt det 🥰 åhå 🥰 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 🙁 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. jaaaa... Men ibland vill m,an ju ha detdär lilla extra tuggmotståndet 🥰 Låt det stå framme ett par dagar, de eventuella flugorna bidrar till en köttigare... bismak. Åhå! Bra tipps 😄 Kanske man skulle testa 🥰 Synd att jag bajjade nyligen då 😆 😄 UTAN Å SPARA? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 HEJ! 😆 Häj 🥰 Förstörde du dina byxor? 😆 Nä, det hade typ torkat så det såg ut som ljust bajs så dte gick liksom att torka bort 😆 Bajs 🥰 Jag åt det 🥰 åhå 🥰 Det var nästan godare än vanligt 🥰 Tänk dig finkornigt bajs som smakar nötkräm 🥰 🙁 Mmmm... Finkornigt... Glider lättare än grovkornigt och river inte så förbannat dessutom. jaaaa... Men ibland vill m,an ju ha detdär lilla extra tuggmotståndet 🥰 Låt det stå framme ett par dagar, de eventuella flugorna bidrar till en köttigare... bismak. Åhå! Bra tipps 😄 🥰 Näh... Har druckit upp självförtroendet till rent löjliga nivåer så nu går jag ut och gör stan osäker... Grann dotterns syster skulle ut också... Har jag tur så blir det doublejackpot for old Dark Of Light scoring twice tonight... Härro Paz & Co... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Fan villket skitsnack de va här då. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Fan villket skitsnack de va här då. 🙁 Katjeing! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 Hejja DoL! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Hejja DoL! 🙁 Word! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Hej era gulliga musiker 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Hej era gulliga musiker 🙁 Hej 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 Jag är lite nervis inför hårklippet! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Jag är lite nervis inför hårklippet! 🙁 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 WÄÄÄÄÄ!!! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 WÄÄÄÄÄ!!! 😎 GWÖÖÖRFF! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 WÄÄÄÄÄ!!! 😎 GWÖÖÖRFF! 😄 Såklart! :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 WÄÄÄÄÄ!!! 😉 GWÖÖÖRFF! 😄 Såklart! :A HAAAKUUNAA MAATAATAAAA! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=8&t=33199&s= 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts