Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Kom att tänka på en sak. Såna där tokreligiösa människor som väntar med sex tills de gift sig, borde de inte gå igenom en äktenskaps- kombinerad livskris direkt efter bröllopsnatten? Liksom, det är ju vääääldigt ovanligt att första gången man har sex blir speciellt lyckad, så vad ger det egentligen för intryck när han efter en timme (femtio minuter få upp den, tio minuter samlag) är klar? "Var det här allt?", "sex är ju inge skönt alls, jag borde lyssnat på gud", "åh vad jag är dålig som inte kan tillfredsställa min kvinna", "hatar hon mig nu?", "det här vill jag aldrig göra igen" etc etc.

Bolla med mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Eller ett mer seriöst svar:

Jag tror inte att sex är särskilt prioriterat om man är "tokreligiös". Det blir ungefär som att "dammtorka i vindsförrådet" på en lista av önskningar...

Det kommer alltså vaaaaansinnigt långt ned på listan över viktiga saker.

😏

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej musik!

Nej men jag tänker mycket på det här med att det blir så hypat när man håller sig! "Åååh nu har vi hållt oss i fyra år och ÄNTLIGEN ska vi få göra DET som alla talar om!" och så fem minuter senare ligger de på varsin sida av dubbelsängen med gråten i halsen och tänker på att skilsmässa faktiskt är en synd.

Det blir ju säkert bättre senare, det är klart, men jag tänker på sinnesstämningen just precis efteråt!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Men...jag tror inte att de tänker "äntligen"... faktiskt tror jag inte det. De ser det nog som ett nödvändigt ont för att avla barn, vilket är huvudsyftet.

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Men...jag tror inte att de tänker "äntligen"... faktiskt tror jag inte det. De ser det nog som ett nödvändigt ont för att avla barn, vilket är huvudsyftet.

🙂

😏

Påminner mig om det där amerikanska paret som gick till en doktor och frågade varför hon aldrig blev gravid, och det visade sig att de inte ens visste hur man gjorde barn. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Men...jag tror inte att de tänker "äntligen"... faktiskt tror jag inte det. De ser det nog som ett nödvändigt ont för att avla barn, vilket är huvudsyftet.

😆

😉

Påminner mig om det där amerikanska paret som gick till en doktor och frågade varför hon aldrig blev gravid, och det visade sig att de inte ens visste hur man gjorde barn. 🙂

En sann berättelse eller från en film?

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Men...jag tror inte att de tänker "äntligen"... faktiskt tror jag inte det. De ser det nog som ett nödvändigt ont för att avla barn, vilket är huvudsyftet.

🙂

😄

Påminner mig om det där amerikanska paret som gick till en doktor och frågade varför hon aldrig blev gravid, och det visade sig att de inte ens visste hur man gjorde barn. 😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja.

Hej 😎

Det var längesen 😄

Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆😆

Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 🙂

Nu jäklar har du varit borta från skolan lite för länge... 28 timmar WoW på en dag? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja.

Hej 🙂

Det var längesen 😄

Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆😆

Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 🙂

Nu jäklar har du varit borta från skolan lite för länge... 28 timmar WoW på en dag? 😎

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja.

Hej 🙂

Det var längesen 😄

Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆🙂

Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 🙂

Nu jäklar har du varit borta från skolan lite för länge... 28 timmar WoW på en dag? 😎

Han kanske färdades västerut? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...