Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

...Vid första anblick tycket jag mig ändå skymta ett mått av rädsla i hans ansikte. Vilken dåre jag var. I nästa sekund hade hans skepnad lämnat mitt synfält och jag kände en brinnande smärta över bröstet.

"Ignorans är en gåva... Tyvärr använde du den inte till din fördel, min käre Sebastjov." Hans stämma grumlades. Genom mitt bröst satt hans dolk, gyllene med röda detaljer. Det gyllene kom dock att bli rött av mitt blod, som nu flöt ut över golvet. Plötsligt insåg jag situationens allvar, men blev inte rädd. Han hade ju befriat mig.

"Tack, Amiral Henrtjskovskij" Klämtade jag, i samma stund som mina ben förlorade kraften att bära min kropp...

😄

Du är grym ju 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Säg det roligaste man kan göra ensam om man har tråkigt. Det är tråkigt att ha tråkigt. Säg inte äta godis. Eller supa. Säg nåt kul.

Gå på en konsert?

Göra middag?

Skriva en novell?

Städa hela bostaden?

Måla en tavla?

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg det roligaste man kan göra ensam om man har tråkigt. Det är tråkigt att ha tråkigt. Säg inte äta godis. Eller supa. Säg nåt kul.

Gå på en konsert?

Göra middag?

Skriva en novell?

Städa hela bostaden?

Måla en tavla?

:rolleyes:

Finns ingen konsert att gå på. Jag är sämst på att laga mat och är inte hungrig. Jag tycker inte om att skriva. Det behöver inte städas. Jag är inge bra på att måla tavlor.

Bajskorv..sd.........................lllll

jssssssss

julegran och propan

och sniffa butan

och äta balkong

minus travoltas håriga mun

som lukat urin

och ser ut som en idiotförklarad neger

och i kartoffeln finns ett helt liv

som behöver upptäckas av en argonaut

som är en sån som bakar kakor

somsomsomsomsommaren

vårvråvråvråvråvråvrå

under staden finns ett huller

men bara om buller

vill det

*ähum*... ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

...Vid första anblick tycket jag mig ändå skymta ett mått av rädsla i hans ansikte. Vilken dåre jag var. I nästa sekund hade hans skepnad lämnat mitt synfält och jag kände en brinnande smärta över bröstet.

"Ignorans är en gåva... Tyvärr använde du den inte till din fördel, min käre Sebastjov." Hans stämma grumlades. Genom mitt bröst satt hans dolk, gyllene med röda detaljer. Det gyllene kom dock att bli rött av mitt blod, som nu flöt ut över golvet. Plötsligt insåg jag situationens allvar, men blev inte rädd. Han hade ju befriat mig.

"Tack, Amiral Henrtjskovskij" Klämtade jag, i samma stund som mina ben förlorade kraften att bära min kropp...

😱

Du är grym ju 😏

Tycker du? :rolleyes: Funderar på att skriva en novell jag med, nämligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...