Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Nej, jag vet inte vad jag ska skriva. Osäker, så att säga...

Betyder allt det här att jag inte kan ge dig en banan..? Det här kan ju få långtgående konsekvenser...

GAAAHH!!

Herredjävlar, det tänkte jag inte på!!!

Du kanske kan länka till en banan istället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag vet inte vad jag ska skriva. Osäker, så att säga...

Betyder allt det här att jag inte kan ge dig en banan..? Det här kan ju få långtgående konsekvenser...

GAAAHH!!

Herredjävlar, det tänkte jag inte på!!!

Du kanske kan länka till en banan istället?

Är det tillåtet??? Va? Va? Va?

I så fall kan man ju göra så här...Tveksam länk, nu gick det åt helvete direkt va?

Börjar bli svettig... Finns det smilie plåster? Mot abstinensen..? Typ Smilienell eller något motsvarande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Smyli... Smajle... Småle... Smilla... Smajl... Smolkie...

HERREGUUUUUD! JAG HAR GLÖMT HUR DET STAVAS. BÖRJAR... ATT... TAPPA... DET... LILLA... VETT... JAG... HADE...GWHARAAAAAAAAAAARGHHHH!!!

jag skulle vilja svara på det där med en enkel smiley men det får jag inte. Så strunt samma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en svart smiley jag skulle vilja posta just nu...

Jag vet en röd jag skulle vilja posta...

Jag vet en gul...

Gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svartv, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd, svart, gul, röd,

svart..., gul va? ... och sedan... hnnnghhh... rh... rööö.. d... swarth...z

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet en hårig ska jag skulle vilja pussa...

Ska?

sak

... piasavakvast..? ...skoborste..? ...tandborste..? ...valfri borste..? ...ingen borste alls utan ett lösskägg..? ...inget skägg överhuvudtaget, utan egentligen en hårig lösröv..?

...

..?

.??

???

??

?

En vårta..?

Link to comment
Dela på andra sajter

DoL...brukar du alltid dricka på jobbet?

Inte när det är helg...

Vad gör du då?

Dricker någon annanstans förstås... Eller nuppar... Eller kombinationer av de båda aktiviteterna.

Hmm. Kombinationen har jag nog aldrig provat...

Säger "nog" eftersom den ena aktiviteten ibland leder till att man inte minns den andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...