Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag vill ha mat jag, och INTE fitta 😛 Finns fan inget annat här

Jag vill ha fitta! 😳

Nu blev det fitta iallafall. Helsicke! 🥰

Fan va gott 😠

😛

Postat

Är det ingen annan som får såhär att varje gång nån (eller man själv) säger "men ändå", så tänker man direkt "en främling"? Jag får det hela tiden, jag måste liksom komplettera varje "men ändå" med "en främling".

Postat
Är det ingen annan som får såhär att varje gång nån (eller man själv) säger "men ändå", så tänker man direkt "en främling"? Jag får det hela tiden, jag måste liksom komplettera varje "men ändå" med "en främling".

Snackaru om låten främling eller vadå? 🙁

Postat
Jag vill ha mat jag, och INTE pizza  🙁 Finns fan inget annat här

Jag vill ha pizza! 🙂

Nu blev det pizza iallafall. Helsicke! 🙂

Fan va gott 😉

Kebab e godare, det ska jag äta NUUU! 🙂

Postat

Snackaru om låten främling eller vadå? 🙁

Ja.

musik (oregistrerad)
Postat

Jooo...

särskilt när jag får ett rutmönster framför ögonen.

😳

:musik

Postat

Då kom man tillbaka från Tyskland då... och nu är förråden uppfyllda! :rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat

Nu kom man tillbaka från förrådet då.

Postat
Nu lyssnar jag på Placebo 😉

Vilken låt?

36 Degrees hette den. Får nog ta och köpa en skiva med dem 😄

Nu är det Come Back med Foo Fighters 😄 Sjukt grym låt! 😛

Postat

Jag hörde ett par bra låtar imorse/igår men jag kommer inte ihåg vad artisten hette 🙁 Jag vet att omslaget till CD:n är en bild på några guldfiskar i en guldfiskskål :rolleyes:

Postat
Både Meds och Sleeping with Ghosts är tokbra. :rolleyes:

Neeeeeeeeej!! Meds är totalt värdelös! Eller även om det finns ett par låtar på den som är okej så är den ändå alldeles för pretto, usla texter och helt sönderkomprimerad så man inte orkar lyssna på den längre än typ två låtar.

Sleeping With Ghosts å andra sidan är bra, och har ruskigt bra produktion. Ska man bara ha två Placebo-skivor ska man ha den och Without You I'm Nothing, som är deras bästa.

Och det här är inte min åsikt utan det är faktum. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.