Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Jahaja.. Om inte detta är höjden av meningslöshet så... 😉

Varför återkommer ständigt denna kommentar? Om detta nu är meningslöst...kan ni då säga mig vad som är meningsfullt? Finns det ens någonting meningsfullt i över huvud taget?

🙁🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Gote, har jag addat fel MSN, eller har du inte accepterat mig/blockat mig eller är du aldrig inne? 🙁

Du har nog addat fel. Jag är inne nu... 😉

🙂

gote-johansson@hot...?

Hjo. 😆

Jag har vittnen... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just de ja... ska kanske nämna.. kör fortfarande med miken i mitt 150 kronors headset, därav ljudkvalitén på sången...

Jo, väldigt catchig melodi!

Vad gäller headsetet/sången - "gör en grej" av det. Jag menar Dub Sweden sjunger ibland genom ett par hörlurar för att få det distat och nasalt. Jag säger:

1. På med telefoneko och lyft fram sången en hel del!

2. En minimal aning dist på bastrumman. Inte så att det låter distat, bara för att skita ner den lite. Lite sprucket.

3. Mer highhat på trummorna och kanske tom. dubba på en ridecymbal i refrängen.

4. Dubba elgitarren, lite wah wah och panorera ut dem åt varsitt håll.

5. Skriv kontrakt med Silence Records. Bli förband åt Bob Hund/Bergman Rock.

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just de ja... ska kanske nämna.. kör fortfarande med miken i mitt 150 kronors headset, därav ljudkvalitén på sången...

Jo, väldigt catchig melodi!

Vad gäller headsetet/sången - "gör en grej" av det. Jag menar Dub Sweden sjunger ibland genom ett par hörlurar för att få det distat och nasalt. Jag säger:

1. På med telefoneko och lyft fram sången en hel del!

2. En minimal aning dist på bastrumman. Inte så att det låter distat, bara för att skita ner den lite. Lite sprucket.

3. Mer highhat på trummorna och kanske tom. dubba på en ridecymbal i refrängen.

4. Dubba elgitarren, lite wah wah och panorera ut dem åt varsitt håll.

5. Skriv kontrakt med Silence Records. Bli förband åt Bob Hund/Bergman Rock.

😉

Vad nu? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du med "rast"? 😄 Runkpaus? 😄

😉

Ja, jag brukar sätta mig på en stol mitt i rummet, dra ner brallorna, stirra vår 40-åriga lärrarinna i ögonen och runka så hårt att jag får skavsår på kuken.

🙂

🙁 Kan inte hon göra det åt dig... Amatör! Vad är det för mening att lära er något när ni beter er så här..?

Nja, jag vill nog inte att en gammal tant som ser ut som min mormor ska runka av mig... 🙂

AHAHAHA!!!!! 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just de ja... ska kanske nämna.. kör fortfarande med miken i mitt 150 kronors headset, därav ljudkvalitén på sången...

Jo, väldigt catchig melodi!

Vad gäller headsetet/sången - "gör en grej" av det. Jag menar Dub Sweden sjunger ibland genom ett par hörlurar för att få det distat och nasalt. Jag säger:

1. På med telefoneko och lyft fram sången en hel del!

2. En minimal aning dist på bastrumman. Inte så att det låter distat, bara för att skita ner den lite. Lite sprucket.

3. Mer highhat på trummorna och kanske tom. dubba på en ridecymbal i refrängen.

4. Dubba elgitarren, lite wah wah och panorera ut dem åt varsitt håll.

5. Skriv kontrakt med Silence Records. Bli förband åt Bob Hund/Bergman Rock.

😉

Vad nu? 🙁

Kolla när de är postat. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla när de är postat. 😎

Ja, april 2004. Var det den enda poängen?

Eller var det nåt vi skrev? 😳

Både och 🙂 tycker de var kul och så fick man en liten nostalgi (stavning?) tripp på köpet. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

7. Var inte omständlig; använd aldrig fler ord än nödvändigt - det är överflödigt, och risken är att du bara tröttar ut läsarna och får dem att tappa koncentration och intresse så att ditt budskap riskerar att gå förlorat i en aldrig sinande ström av ord som kanske i och för sig låter bra och vederhäftiga, men som inte har så stor betydelse i sammanhanget och kanske inte heller tillför så mycket i sak till det du egentligen vill uttrycka

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick aldrig svar på min fråga... varför och när försvann granen? :rolleyes:

Han försvann för att de städade i OT-avdelningen...

Länk

Jaså ja... vilken tur att jag inte började vistas här ordentligt innan han försvann så jag inte saknar honom! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...