Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
😛

Word.

Fast om rätt ska vara rätt så var det ju faktiskt inte ett ord han postade. Det må vara så att det han egentligen menade skule kunna uttryckas i ord lika väl som i bild, med eftersom det inte var ord som han valde att posta måste man respektera detta. Jag blir oerhört upprörd av ditt inlägg. Jag förväntar mig en ursäkt snarast.

🙂

Pico skrev ordet wacko. Sen dekorerade han detta med två kolon. Att forumet sen tolkade detta till en smiley är inget jag tänker be om ursäkt för! 😳

Postat

Saved warn logs: Christofer

Warned by Notes

Neko Warned on 8 October 2006, 14:01

Added to warn level Personangrepp.

Olsberg Warned on 24 April 2006, 22:30

Removed from warn level Visat att forumreglerna är uppfattade

Mats_S Warned on 17 April 2006, 13:01

Added to warn level Brott mot forumets regelverk.

Har 20% just nu.

Postat
When God said "If Beethoven had been killed in a plane crash at the age of 22, it would have changed the history of music... and of aviation", Chuck Norris said: "Umm... Who´s that Beathalen guy?"

😱

musik (oregistrerad)
Postat

Förr fanns inte begreppen Förfest och Efterfest. Det förekom inte. I framtiden kommer säkert Förförförfest och Efterefterefterfest...

*nattlig fundering*

😱

Postat
Förr fanns inte begreppen Förfest och Efterfest. Det förekom inte. I framtiden kommer säkert Förförförfest och Efterefterefterfest...

*nattlig fundering*

😆

okej...varför ska man ha förfest? man kan ju hoppa över den och dricka lite mer på festen, eller? 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.