Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

🙁

😮

😎 Nu får jag ihop det... Ett tag trodde jag att du ville förtränga att du drack öl igår, men sedan "hittade" jag 700 spänn på tvättstugetråden. Måste varit rätt så ljudligt 😆 Nåja, ska man festa så ska man göra det ordentligt. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete!

Weird dag!

Vaknar av att en kompis ringer å undrar ifall jag är i skolan å pluggar. 5 minuter senare hör jag en av ringklockorna i korridoren ringa. Vet inte vems det är men jag går å öppnar.

Där står då en kille och lutar sig mot trappräcket. Hör knappt vad han säger ens. "gustav" gustav"... Okej. Så killen "går"(snarare hasar sig fram längs med väggen) mot gustavs rum. När han kommer in dit hör man "spy spy spy" 😉

Jääävligt förstörd var denhär killen iaf. hade hål på tröjjan och bara såg fördjävligt ut.

Ett litet tag senare drog jag te min syrras rum för att hämta toapapper. Vad ser jag inte då på vägen dit. JO! Min cyckel ligger slängd mot en lyckstolpe. Va i helvete! Vem fan gör så! Upptäcker senare även att själva främkre kugghjulen där kedjan åker är helt böjt å trasigt! VA I HELVETE!! Är jävligt förbannad nu! Vem fan pajjar min fina cyckel! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Helvete!

Weird dag!

Vaknar av att en kompis ringer å undrar ifall jag är i skolan å pluggar. 5 minuter senare hör jag en av ringklockorna i korridoren ringa. Vet inte vems det är men jag går å öppnar.

Där står då en kille och lutar sig mot trappräcket. Hör knappt vad han säger ens. "gustav" gustav"... Okej. Så killen "går"(snarare hasar sig fram längs med väggen) mot gustavs rum. När han kommer in dit hör man "spy spy spy" 😄

Jääävligt förstörd var denhär killen iaf. hade hål på tröjjan och bara såg fördjävligt ut.

Ett litet tag senare drog jag te min syrras rum för att hämta toapapper. Vad ser jag inte då på vägen dit. JO! Min cyckel ligger slängd mot en lyckstolpe. Va i helvete! Vem fan gör så! Upptäcker senare även att själva främkre kugghjulen där kedjan åker är helt böjt å trasigt! VA I HELVETE!! Är jävligt förbannad nu! Vem fan pajjar min fina cyckel! 😠

😳 Inget är heligt och inget får man ha ifred längre 🙁

😳 Det var inte så att du var ute och fyllekörde och... 😉😱

Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Ja, jisses.

Den där "Diskussion beträffande sveriges nya regering" tråden är ju precis lika fylld med seriös och allmänbildande innehåll som den här... 😲 Näh, mindre fylld ska det vara.

En slags "Den längsta... 2 Återkomsten".

Fruppe69 inledde t o m en "dialog" med mitt arsle igår 😆

😉

Verkar som om när en del av de som skvalar där borta börjar få ont om sakliga argument så börjar man med att kalla andra för, i princip vad som helst.

Fortsätter de så här så går de förbi oss snart i sidantal 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...