Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Hi Krock! 🙂

Hej Dåll 😄

Ugh då Passe, går det bra eller?

Jo jag tror det går bra. Lär märkas imorgon. (tenta då)

Lycka till 😉

Postat

Min insändare kom med i Metro idag. 😆

"HELGON UTAN GLORIA" är jag. Fast redaktionen har klippt bort och/eller förvrängt de allra giftigaste kommentarerna jag hade. Nu blev det alldeles för snällt ju! 😄

Postat
Min insändare kom med i Metro idag. 😎

"HELGON UTAN GLORIA" är jag. Fast redaktionen har klippt bort och/eller förvrängt de allra giftigaste kommentarerna jag hade. Nu blev det alldeles för snällt ju! 😉

Grymt! 😎

Postat (redigerat)

"HELGON UTAN GLORIA" är jag. Fast redaktionen har klippt bort och/eller förvrängt de allra giftigaste kommentarerna jag hade. Nu blev det alldeles för snällt ju! 😉

Den måste jag ha läst! Vad handlade den om?

EDIT: Yay, jag tog första posten på sidan nu igen!

Redigerat av Dingbats
Postat

"HELGON UTAN GLORIA" är jag. Fast redaktionen har klippt bort och/eller förvrängt de allra giftigaste kommentarerna jag hade. Nu blev det alldeles för snällt ju! 😎

Handlade om "fina killar" vs nördar kan man väl säga.. Hon jag svarade på likställde dessa två och jag, i egenskap av "fin kille", kände mig manad att protestera. Fast redaktionen högg bort de bästa bitarna så slutresultatet som publicerades blev ganska intetsägande... Dessutom "normaliserade" de mitt fina språkbruk.. 😉

Postat

"HELGON UTAN GLORIA" är jag. Fast redaktionen har klippt bort och/eller förvrängt de allra giftigaste kommentarerna jag hade. Nu blev det alldeles för snällt ju! 🙂

Handlade om "fina killar" vs nördar kan man väl säga.. Hon jag svarade på likställde dessa två och jag, i egenskap av "fin kille", kände mig manad att protestera. Fast redaktionen högg bort de bästa bitarna så slutresultatet som publicerades blev ganska intetsägande... Dessutom "normaliserade" de mitt fina språkbruk.. 😉

Jaha, en av dem! Isåfall minns jag att jag höll med dig 🙂

Postat
Min insändare kom med i Metro idag. 🙂

"HELGON UTAN GLORIA" är jag. Fast redaktionen har klippt bort och/eller förvrängt de allra giftigaste kommentarerna jag hade. Nu blev det alldeles för snällt ju! 😎

Jaha, en av dem! Isåfall minns jag att jag höll med dig 🙂

🙂

Vad bra. 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Kan man frysa in kalops?

Postat
Kan man frysa in kalops?

🙂

Dina finurliga undringar är så klockrena, musik! 😛

Ja vafan, det lär ju gå? Hade jag gjort i alla fall. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.