Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag ska på Blind-date i veckan. Känns sådär faktiskt. Tänk om jag får en gris i säcken? Eller en skön och fager skogsfru. 😛

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag ska på Blind-date i veckan. Känns sådär faktiskt. Tänk om jag får en gris i säcken? Eller en skön och fager skogsfru. 🙁

För att undvika distraktioner, sätt en svart plastsäck över huvudet på henne och nuppa på!

Postat
Jag ska på Blind-date i veckan. Känns sådär faktiskt. Tänk om jag får en gris i säcken? Eller en skön och fager skogsfru. 😏

För att undvika distraktioner, sätt en svart plastsäck över huvudet på henne och nuppa på!

Hål som hål! 🙁

Postat
Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den.

Säg det här inlägget från trådens första sida. Man kan väl inte säga annat än att den har hållt i sig hyfsat va?

Postat

Säg det här inlägget från trådens första sida. Man kan väl inte säga annat än att den har hållt i sig hyfsat va?

iofs relativt svårbedömt på de korta prickarna.

Postat
Meningslöst, men vad tusan. Om ståndet håller i sig hyffsat nuppar jag den.

Säg det här inlägget från trådens första sida. Man kan väl inte säga annat än att det har hållt i sig hyfsat va?

iofs relativt svårbedömt på de korta sugningarna.

😲

Postat

Bara så du vet, det där inlägget är nog det mest citerade i den här tråden. :rolleyes:

Postat (redigerat)
Är ni Horor? :rolleyes:

Jag tar inte betalt. Så, nej. Frågan är ju då varför de kallar mig det... 😏

Redigerat av ChromaWoods
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.