Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
LINUS, LINUS, VÄRLDENS FORUMKUNGIGASTE LINUS! 🙂

Inofficiellt, Pico. Inofficiellt. 😳

Postat
Attans, där råkade jag skriva inlägg 3000. Då får ni vänta 1000 inlägg till, grabbar 😄:D:D

😆

Postat
Attans, där råkade jag skriva inlägg 3000. Då får ni vänta 1000 inlägg till, grabbar 😄:D:D

😆

Har faktiskt börjat fila på en presentation nu. Det är svårt att skriva om sig själv. Kanske bara borde slänga upp mitt cv 😆

Postat
Kanske bara borde slänga upp mitt cv 🙂

Vore inte det en lagom saftig "chockbomb" att släppa i forumet? 😆

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Som en och annan såg i en annan tråd så tänkte jag köpa en didgeridoo i bröllopspresent i efterskott till en kompis och hans fru. Varför, frågade ingen.

Instrumentet kallas "velpinne" i Norrland, enligt Umemagnus, så jag tänkte att...

eftersom de...s.a.s....eehhh....väntat med giftermålet i minst 15 år, så är det väl ett velande? Passande? Umemagnus skrev att den lät "jaa...näää..jaaee...näää", vilket faktiskt stämmer.

🙂

:musik

Postat
😆

Hur går det med bruden Krokodil? 😄

Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😕

Postat
😆

Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😕

Vänta inte, spana vidare. 😉

Postat
😄

Vet inte 🙂 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😄

Word!

Postat
🙂

Hur går det med bruden Krokodil? 🙂

Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 🙂

Det gjorde jag. Dark of Light skulle ha kallat det nuppat 😛

Postat
🤪

Hur går det med bruden Krokodil? 😳

Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😆

😮

Så du är kär i dne här tjejen vars farsa nyss hade kalas och under tiden du väntar på svar går du runt och knullar med andra? 😳

Det låter som DoLs pojk det! 😆

Postat
🤪

Hur går det med bruden Krokodil? 😳

Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😆

😮

Så du är kär i dne här tjejen vars farsa nyss hade kalas och under tiden du väntar på svar går du runt och knullar med andra? 😳

Det låter som DoLs pojk det! 😆

Om man måste "vänta" på ett rakt besked i veckor så tycker jag det låter som man fått beskedet redan. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.