Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Hallå! Jag kommer från Västergötland! 😆

:rolleyes::rolleyes:

Smålandstönt :rolleyes:

Så du säger chuk å inte kuk då?

😕

nä dåså! 😕

Kex är faktiskt ett låneord och bör därför sägas som ursprunget.

Samma sag gäller Shell. INTE CHELL UTAN KJEL SÄGER MAN!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå! Jag kommer från Västergötland! 😄

😄😎

Smålandstönt 🙂

Så du säger chuk å inte kuk då?

😳

nä dåså! 😉

Kex är faktiskt ett låneord och bör därför sägas som ursprunget.

Samma sag gäller Shell. INTE CHELL UTAN KJEL SÄGER MAN!

Nej det bör sägas på det roligaste sättet, så blir alla glada 🙂 Så checks och sjell är det alltså!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, sitter och roar mig med att anmäla många av Florians inlägg. :rolleyes:  (Det är rätt många där han går över gränsen...)

okej... onödigt...

Varför det? Jag har lärt mig för länge sedan att det inte hjälper att resonera med honom. Därför anmäler jag honom istället, i förhoppningen att någon moderator kanske kan få stopp på honom.

Och jag menar inte att Fruppe eller någon annan är oskyldiga, men det är hela tiden han som går över gränsen. Och det var hans fel att en av politiktrådarna blev låst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara det är bra att den låses. slipper Löken driva sin högerpropaganda iaf. och dessutom kalla oss andra för idioter.

Som sagt, alla andra är inte oskyldiga. Men det Löken sysslar med kommer inte i närheten av det Florian gör. Och jag vet att du håller med, jag har sett dina inlägg i debatten. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara det är bra att den låses. slipper Löken driva sin högerpropaganda iaf. och dessutom kalla oss andra för idioter.

Som sagt, alla andra är inte oskyldiga. Men det Löken sysslar med kommer inte i närheten av det Florian gör. Och jag vet att du håller med, jag har sett dina inlägg i debatten. :rolleyes:

haha

Jo jag vet.

Ser dock fortfarande ingen mening med att anmäla skiten. Kommer ändå inte hända något...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara det är bra att den låses. slipper Löken driva sin högerpropaganda iaf. och dessutom kalla oss andra för idioter.

Som sagt, alla andra är inte oskyldiga. Men det Löken sysslar med kommer inte i närheten av det Florian gör. Och jag vet att du håller med, jag har sett dina inlägg i debatten. :rolleyes:

haha

Jo jag vet.

Ser dock fortfarande ingen mening med att anmäla skiten. Kommer ändå inte hända något...

Florian kanske ökar på sin oväsenmätare tillräckligt för att bli avstängd? Ett mål värt att kämpa emot, tycker jag i alla fall. 😱

Visst skulle jag kunna lämna Studio forum om jag nu tar så illa vid mig av hans inlägg. Men varför låta den idioten styra mig på det viset? Jag arbetar istället för att göra forumet till en bättre plats. 🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara det är bra att den låses. slipper Löken driva sin högerpropaganda iaf. och dessutom kalla oss andra för idioter.

Som sagt, alla andra är inte oskyldiga. Men det Löken sysslar med kommer inte i närheten av det Florian gör. Och jag vet att du håller med, jag har sett dina inlägg i debatten. :rolleyes:

haha

Jo jag vet.

Ser dock fortfarande ingen mening med att anmäla skiten. Kommer ändå inte hända något...

Florian kanske ökar på sin oväsenmätare tillräckligt för att bli avstängd? Ett mål värt att kämpa emot, tycker jag i alla fall. 😱

Visst skulle jag kunna lämna Studio forum om jag nu tar så illa vid mig av hans inlägg. Men varför låta den idioten styra mig på det viset? Jag arbetar istället för att göra forumet till en bättre plats. 🙂😄

Inte bättre att ingorera honom då? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara det är bra att den låses. slipper Löken driva sin högerpropaganda iaf. och dessutom kalla oss andra för idioter.

Som sagt, alla andra är inte oskyldiga. Men det Löken sysslar med kommer inte i närheten av det Florian gör. Och jag vet att du håller med, jag har sett dina inlägg i debatten. 😉

haha

Jo jag vet.

Ser dock fortfarande ingen mening med att anmäla skiten. Kommer ändå inte hända något...

Florian kanske ökar på sin oväsenmätare tillräckligt för att bli avstängd? Ett mål värt att kämpa emot, tycker jag i alla fall. 😄

Visst skulle jag kunna lämna Studio forum om jag nu tar så illa vid mig av hans inlägg. Men varför låta den idioten styra mig på det viset? Jag arbetar istället för att göra forumet till en bättre plats. 😆🙂

Inte bättre att ingorera honom då? 🙂

Har lite svårt för det. Kanske är en brist hos mig...men när jag ser honom behandla alla andra som skit, då tar jag åt mig! Trots att jag inte är inblandad. Jag är han som tog de svagas parti i skolan, kanske är därför. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara det är bra att den låses. slipper Löken driva sin högerpropaganda iaf. och dessutom kalla oss andra för idioter.

Som sagt, alla andra är inte oskyldiga. Men det Löken sysslar med kommer inte i närheten av det Florian gör. Och jag vet att du håller med, jag har sett dina inlägg i debatten. 😉

haha

Jo jag vet.

Ser dock fortfarande ingen mening med att anmäla skiten. Kommer ändå inte hända något...

Florian kanske ökar på sin oväsenmätare tillräckligt för att bli avstängd? Ett mål värt att kämpa emot, tycker jag i alla fall. 😄

Visst skulle jag kunna lämna Studio forum om jag nu tar så illa vid mig av hans inlägg. Men varför låta den idioten styra mig på det viset? Jag arbetar istället för att göra forumet till en bättre plats. 😆🙂

Inte bättre att ingorera honom då? 🙂

Har lite svårt för det. Kanske är en brist hos mig...men när jag ser honom behandla alla andra som skit, då tar jag åt mig! Trots att jag inte är inblandad. Jag är han som tog de svagas parti i skolan, kanske är därför. :rolleyes:

:rolleyes:

Stör mig mååååånga gånger mer på det Löken gör. Där blir jag tom arg på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha, honom har jag MYCKET lättare för att ignorera. Visar väl hur olika vi är. 😉

haha. Florian är ju inte seriös med det han menar. löken är dock det 100%

Spelar inget roll, det är hur det uppfattas som räknas. Och jag uppfattar honom som elak, nedvärderande och förolämpande. Löken redogör för sina åsikter på ett sansat och bra sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...