Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
JAA 😄

Vad ska du göra pacå?

Det är tänkt att vi ska repa vid 14. Men jag är hos min brushä på andra sidan stan. och har cyckel som färdmedel. det SPÖREGNAR ute. inte troligt att jag beger mig till repet snart 😛

Annars hade jag väl tänkt att spendera resten av dagen med lite självömkan då jag är slö å seg ålite konstig i huvudet idag. (kan även kallas: "lite småbakis kanske").

😄

Postat (redigerat)
JAA 😄

Vad ska du göra pacå?

Det är tänkt att vi ska repa vid 14. Men jag är hos min brushä på andra sidan stan. och har cyckel som färdmedel. det SPÖREGNAR ute. inte troligt att jag beger mig till repet snart 😛

Annars hade jag väl tänkt att spendera resten av dagen med lite självömkan då jag är slö å seg ålite konstig i huvudet idag. (kan även kallas: "lite småbakis kanske").

😄

Det spöregnar här också 😛 tråkigt för dig.

Det tillståndet är jag bekant med, ja 😄

😄

Redigerat av Krokodil
Postat
jag berättat för en tjej att jag tycker om henne.

Ojdå. Jag vet inte hur du sa det men de flesta gånger jag har gjort något sådant som att bara säga det rätt ut så har det gått åt pipan.

Jag tror det är bättre att visa det än att säga det. Aja - lycka till i alla fall 😄

Postat
Haru berättat för henne nu? 😉

Krockan :rolleyes:

Jäpp. Vet inte hur hon tog det riktigt. Only time can tell, men jag känner mig bättre mentalt nu 😎

Du är min idol 😠

Postat
Jag vill inte att ot-delen ska försvinna :rolleyes:

Vem har sagt att den ska försvinna? Ska den det? Det får bara inte hända ju!

Eller var det bara nåt du sa?

Postat
Jag vill inte att ot-delen ska försvinna :rolleyes:

Vem har sagt att den ska försvinna? Ska den det? Det får bara inte hända ju!

Eller var det bara nåt du sa?

Fruppe69 sa att han tyckte det i en tråd.

Postat
Dessutom har jag berättat för en tjej att jag tycker om henne. Känns bra. Vet dock inte vart det leder härifrån.

:rolleyes: Se det var på tiden då ja...

Postat
Dessutom har jag berättat för en tjej att jag tycker om henne. Känns bra. Vet dock inte vart det leder härifrån.

:rolleyes: Se det var på tiden då ja...

😠

Postat
Igår på festen fanns det två ascoola/snygga tjejer! 😛

Det visade sig senare att dessa två tjejer var ihop! 😛

🙂 Och då gjorde du..?

🙂

😆 Ja, alltså du lade förstås in en hiskelig stöt, visade de vad du är gjord av, visade flickorna dina moves och dina grooves och lyckades med konststycket att få båda i säng samtidigt du redan hade helgarderat med grannens dotter och hennes kusin som kanske heter Lina..?

Det var något sådant jag hoppades på att få läsa. 😄

Postat

Paz, jag väntar 🙂 ... 😄 Det dröjer... Du sitter förstås i telefon med grann dotterns mamma... Smider planer på hur ni kan träffas i smyg och gå ut och äta dyrt, kolla in en film för att sedan åka hem till dig & kolla in dina etsningar 🙂

Postat
Lynx: i min skalbok så är de mesta i A men om jag T.ex. vill lira nått i C ska jag ha samma grepp fast börja på en annan ton?

Ja, du flyttar grundtonen C till A, och har exakt samma grepp därifrån. Att lära sig musikteori på gitarr är väldigt enkelt på det viset, det är mycket svårare på tex piano, där du har svarta tangenter med i bilden som krånglar till det... 🙂

Tack. 🙂

Postat
😆

🙂 Virrepinne?

Jepp! Snart! 😛

Funderar bara om jag ska kör nå mer bil ikväll... Ska avvakta lite. 😛

😛

🙂 Du kan väl fundera medans du tar en stänkare?

😄 Och när du tänkt färdigt så kan du ta en pinne till juh!

Postat
😛

😆 Virrepinne?

Jepp! Snart! 😄

Funderar bara om jag ska kör nå mer bil ikväll... Ska avvakta lite. 😄

🥰

😛 Och när du tänkt färdigt så kan du ta en pinne till juh!

De va iofs ingen dum idé! 😛

😉 Fungerar skitbra... 😄 Efter ett tag så kommer man på att man ju har druckit och inte kan köra. 🙂 Då behöver man ju inte slösa bort värdefull dricka tid till det...

Postat
Lynx: i min skalbok så är de mesta i A men om jag T.ex. vill lira nått i C ska jag ha samma grepp fast börja på en annan ton?

Ja, du flyttar grundtonen C till A, och har exakt samma grepp därifrån. Att lära sig musikteori på gitarr är väldigt enkelt på det viset, det är mycket svårare på tex piano, där du har svarta tangenter med i bilden som krånglar till det... 🙂

Tack. 😆

Fast det beror på vilket grepp man använder..

.. eller nej vänta nu tänkte jag på något annat. 😄

🙂 Två själar... Samma tanke.

Postat
😄

😆 Virrepinne?

Jepp! Snart! 🥰

Funderar bara om jag ska kör nå mer bil ikväll... Ska avvakta lite. 😄

😉

😛 Och när du tänkt färdigt så kan du ta en pinne till juh!

De va iofs ingen dum idé! 😛

😉 Fungerar skitbra... 😄 Efter ett tag så kommer man på att man ju har druckit och inte kan köra. 🙂 Då behöver man ju inte slösa bort värdefull dricka tid till det...

Faan! Du är ett GENI!! 😛

😄 Jo... Ja... Äh...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.