Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hoho.. MOrn morn! dax för andra koppen med nybryggt:D

Ikväll blir det utgång efter förfesten med bränvinspecial:P Jag skall vara full o dryg hela natten!

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat

Och var inte rädd för att experimentera där. 😎

Förresten, fan vad den låten påminner om någon av Djonas låtar. 🙂

Postat
är låten såndär rockändråll?

Nja, snarare progressiv instrumental-rock i så fall. Typ som någon av Djonas låtar. 🙂

Postat
😎

Jag älskar solona, och den där triolgrejen i slutet! 😄

Jo, solona blev jag också nöjd med. 😄 Men helsike vad svårt det blir att spela in det någon gång. 🙂

Postat

Lynx: i min skalbok så är de mesta i A men om jag T.ex. vill lira nått i C ska jag ha samma grepp fast börja på en annan ton?

Postat
Lynx: i min skalbok så är de mesta i A men om jag T.ex. vill lira nått i C ska jag ha samma grepp fast börja på en annan ton?

Ja, du flyttar grundtonen C till A, och har exakt samma grepp därifrån. Att lära sig musikteori på gitarr är väldigt enkelt på det viset, det är mycket svårare på tex piano, där du har svarta tangenter med i bilden som krånglar till det... 🙂

Postat
Lynxo, logga in på MSN så kan jag skicka det jag gjort hittills 😎

Kan inte, måste dra nu. 🙂 Men jag har påbörjat att göra ett ordentligt slut på låten nu i alla fall också. 🙂

Ha det bra! 😎

Postat
Lynxo, logga in på MSN så kan jag skicka det jag gjort hittills  😎

Kan inte, måste dra nu. 😎 Men jag har påbörjat att göra ett ordentligt slut på låten nu i alla fall också. 😎

Ha det bra! 😎

Hejdå! 🙂

Maila gärna den nya versionen, så att jag inte basne på onödiga grejor 🙂

Postat

Jo, det är väl relativt bra. Har beslutat att förändra mitt liv, till det positiva. Dessutom har jag berättat för en tjej att jag tycker om henne. Känns bra. Vet dock inte vart det leder härifrån.

Pazo 🙁

Postat (redigerat)
Pico: vad kommer "Well, let me ask you this; shut up!" ifrån?

Chief Wiggum.

Fast "Super Nintendo Chalmers" (som Ralph kallar honom) kläckte en liknande line

i samma avsnitt.

Redigerat av Pico
Postat
Haru berättat för henne nu? 🙂

Krockan 🙁

Jäpp. Vet inte hur hon tog det riktigt. Only time can tell, men jag känner mig bättre mentalt nu 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.