Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
🥰

Men du Pazo.. Jag vill at du blir nummer ett. På våran Inläggslistan.

Spamma utav bara helvette!  🥰

🥰

Jag vill inte bli nummer ett :rolleyes:

Det är du redan 🥰

🥰

NEJ GRAHN!!! 😉

Nähepp! a025.gif

Jag är väl bäst då! 🥰😎😎😉

JA PRECIS! 😄

SLURTA! 🙁

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
🥰

Men du Pazo.. Jag vill at du blir nummer ett. På våran Inläggslistan.

Spamma utav bara helvette!  🥰

😎

Jag vill inte bli nummer ett :rolleyes:

Det är du redan 🥰

🥰

NEJ GRAHN!!! 😉

Nähepp! a025.gif

Jag är väl bäst då! 🥰😎😎🙁

JA PRECIS! 😄

SLURTA! 😄

NEEJJJJ!!!! 😉🥰🥰🥰

Postat
Tråkit att höra oknytt, hoppas de löser sig. 😎

Jag vet inte, jag har suttit och gråtit i 2 timmar nu, jag känner bara att jag inte orkar längre bita ihop och vara stark.

LÅt allting komma ut. Storlipa ett tag så kommer du se att det känns bättre sen :rolleyes:

Postat
Tråkit att höra oknytt, hoppas de löser sig. 😎

Jag vet inte, jag har suttit och gråtit i 2 timmar nu, jag känner bara att jag inte orkar längre bita ihop och vara stark.

LÅt allting komma ut. Storlipa ett tag så kommer du se att det känns bättre sen :rolleyes:

a020.gif

Jo

Postat
Tråkit att höra oknytt, hoppas de löser sig. 🙁

LÅt allting komma ut. Storlipa ett tag så kommer du se att det känns bättre sen 🙂

a020.gif

Jo

k055.gif

Postat
herregud har dom inte lagt ner skiten än... 🙁

🙂 Nä det kommer att vara förevigt.. 😆

HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮

Postat
Tråkit att höra oknytt, hoppas de löser sig. 🙁

LÅt allting komma ut. Storlipa ett tag så kommer du se att det känns bättre sen 🙂

a020.gif

Jo

k055.gif

tack a060.gif

Postat

eller de ska ju snarare vara:

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat
Whirrepinne Grahn? 😮

Japp! De kan du ge dig fan på att det blir... 😆😮😮

Langa en åt de här hållet? 🙂 snälla. 🙁

Postat

Det känns som om jag har en stor skit inom mig... som liksom väntar på att få komma ut. Ska jag gå på toa eller ska jag lägga den direkt i kalsingarna? Alternativ två har ju fördelen att man slipper röra på sig.

Postat
Det känns som om jag har en stor skit inom mig... som liksom väntar på att få komma ut. Ska jag gå på toa eller ska jag lägga den direkt i kalsingarna? Alternativ två har ju fördelen att man slipper röra på sig.

😠

Postat
Han gör ju illa farmor också, hon kan inte heller träffa sitt barnbarn nu

😕Fyfaenihelvetesallasmådjävlar!

Sådant där gör mig förbannad... Och jag kan ha ett ganska ojämt humör, fråga min granne...

Vad säger du, jag laddar hagelsprutan, du lämnar hans adress till mig och jag knackar på och f050.gif

Faen vad lågt när man bråkar och "hämnas" genom barnen, de stackarna mår ju inte bättre av sådant...

Stå på dig... a095.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.