Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Fan, den där hade jag glömt bort! 😆

😳 Ja, visst är det en frän tanke...

Och vad förvånad Gote skulle bli om han går i en spelaffär och plötsligt får se sitt ansiktesmiley_goteblink.gifpå ett spelomslag...

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Fan, den där hade jag glömt bort!  😆

😳 Ja, visst är det en frän tanke...

Och vad förvånad Gote skulle bli om han går i en spelaffär och plötsligt får se sitt ansiktesmiley_goteblink.gifpå ett spelomslag...

😆

Postat
Fredagkväll vid forumet. Vilket jävla liv man har. 😳

Jag delar tiden mellan datan och idol 😆

Kunde tagit en spontanresa till gävle. men näe. Jag ville verkligen men jag har inte tid 😆

Postat

Ok. Det har jag aldrig försökt med, men det kanske man skulle göra nångång 🙂

Next song: Nicole Kidman And Ewan McGregor - Come What May (ur Moulin Rouge)

Gillar inte riktigt produktionen men det är en fin låt och sången är helt okej.

Postat

Begravningen kommer att vara jobbig av flera anledningar. Bland annat måste jag träffa min far igen, som jag inte har sett på över ett år...

Postat
Begravningen kommer att vara jobbig av flera anledningar. Bland annat måste jag träffa min far igen, som jag inte har sett på över ett år...

Aj, jobbigt, jag vet hur det kan vara när man inte haft kontakt med sina föräldrar under en längre tid. Jag själv har brutit kontakten med min mamma några gånger just för vår relation inte fungerat

Postat

Aj, jobbigt, jag vet hur det kan vara när man inte haft kontakt med sina föräldrar under en längre tid. Jag själv har brutit kontakten med min mamma några gånger just för vår relation inte fungerat

Det värsta är att min far verkar se det här som en chans att återförenas, medan jag för allt i världen inte vill det...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.