Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

😄

😄

Vad? 😄

Därför att du beter dig skitlöjligt! Det här är ett jävla forum, måste man hälsa, säga god morgon och hålla på hela tiden? 😆

De va inte därför 🙂 jag är bara trött och irriterad för jag har ont i handen så jag inte kan lira gura mer än 30 min fören de börjar göra jävlit ont 🙂🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hur lång tid ska det ta att ladda ned en pytteliten mp3-fil till sin hemsida? Jag sitter med en fräsch laptop med höga prestanda. Brozzan har däremot en äldre burk (10 år?) och kan ladda ned både låtar och VIDEOS till sin hemsida, utan problem. Vi har samma hemsideställe och samma bredbandshastighet!

Vad är felet?

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok men jag gör ett försök:

Visste ni att Kalle som finns på Kalles Kaviar-tuben egentligen heter Carl Ameln? Han är son till Christian Ameln, som var VD för Abba på 50-talet. Jag har en kollega på jobbet som faktiskt träffat denne Kalle, som idag är runt 60 bast. Han kallades inte helt oväntat "Tuben" som liten.

Kuriosa: ABBA står för AktieBolaget Bröderna Ameln. Carl "Kalle" Ameln är alltså i rakt nedstigande led släkt med grundarna av ABBA, ett företag som bildades 1838.

HÄPP! 😄

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
..och honom klämmer man på varje morron. 😄

...och fantiserar man vidare kan man undra vilket kroppsinnehåll som kommer ut ur honom varje gång...?

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...