Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Spela tv spel  e035.gif

🙁

Se där, börjar det dåliga humöret släppa nu..? d050.gif

Ja tack, hostan börjar gå ner nu! 🙁

Det är helt otroligt hur tröttande det kan vara att hosta...man blir slut i hela kroppen. 🙁 Men nu har jag käkat och slutat hosta, så nu mår jag bra igen! 🙁

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Spela tv spel  e035.gif

🙁

Se där, börjar det dåliga humöret släppa nu..? d050.gif

Ja tack, hostan börjar gå ner nu! 😄

Det är helt otroligt hur tröttande det kan vara att hosta...man blir slut i hela kroppen. 🙁 Men nu har jag käkat och slutat hosta, så nu mår jag bra igen! 😄

Jo, tack jag vet a020.gif som (någon slags periodvis i alla fall) sångare så mår jag skit varje gång man råkar ut för förkylningar med hosta och /eller ont i halsen... Brr... 🙁

Jag är beredd medge att jag inte alltid har rätt, men jag har aldrig fel 🙁

Men undvik meijeriprodukter, mjölk, ost, grädde och sådant, det slemmar igen halsen så in i helv. Alkohol tar bort slem 🙁 , å andra sidan blir det snus torrt i halsen så kroppen börjar fixa mer slem och så får man dricka mer och mer slem kommer, man får ta en djävel till...

Om inte annat så blir det ju djävligt kul att vara sjuk. 🙁

Redigerat av Dark Of Light
Postat
Jag är beredd medge att jag inte alltid har rätt, men jag har aldrig fel 🙁

Det ska jag komma ihåg! 🙁

🙁 Man kan varva det där med att, någon har nästan delvis 100% rätt också 🙁

Jobbade som vaktis på en skola en gång, skulle mäta diametern på ett hål (i en vägg, snuskhummer), ett viktigt mått då jag hade en rörläggare i telefonen väntandes på det viktiga måttet.

Så jag skickade upp min något mindre bemedlade kollega på stegen. Han mätte, kom ner men sade inget. Så till slut fick jag fråga,

-Nå, hur stort var hålet nu då?

-Nästan exakt 7 cm, blev svaret... 😄

Det var bara att gå upp själv och mäta... 🙁

Postat
Hej, Chroma! 🥰

Hur mår katten? 😄

Heeeej 🥰 :wub: 🥰

Jorå, hon mår alldeles för bra faktiskt. Så jäkla vild! Hon slaktar allt jag äger och har... vilket inte var mycket från början, men ändå. 😄

Dina då, för visst är det ett par katter du har där på bilden?

(eller har du väldigt små, lurviga syskon?)

Postat
Hej, Chroma! 🥰

Hur mår katten? 😄

Heeeej 🥰 :wub: 🥰

Jorå, hon mår alldeles för bra faktiskt. Så jäkla vild! Hon slaktar allt jag äger och har... vilket inte var mycket från början, men ändå. 😄

Dina då, för visst är det ett par katter du har där på bilden?

(eller har du väldigt små, lurviga syskon?)

Jovisst är det två katter, två fina bröder. 😄 Många blomkrukor har försakats i deras bråk, men jag älskar dom ändå! Zorro och Morris heter dom. 😄

Jag gillar katter! 😄

Postat

Har en kull kattungar av rasen Cornish Rex hemma just nu (de åker om ett par veckor till sina nya hem), blavitmvittHane32.jpg

gulliga krabater men faen vad de är precis överallt... 🥰

BlaHona34.jpg

RodHane32.jpg

Lilapaddamvitt48.jpg

Postat
Men Gud vad fina! 🥰 Hade jag suttit hemma, hade jag bombarderat er med bilder på mina katter också! 😄

b020.gif

När jag kommer hem, så ska ni få! 🥰🥰🥰

Postat
DoL, är det alltså inte dina katter? Jag antar att du tar hand om dom för något katthem eller något? 🥰

Jaah, det är mina katter. En av mina honor krystade ur sig de små liven och de har varit till salu och som sagt, de drar mot nya äventyr om ett par veckor.

Postat (redigerat)

Här kommer en hel radda katter till...

Musse, en övergödd kastrathane

PICT1470.JPG

ZaZa, här svarar hon på frågan "hur gör flickorna i Tibro?"

fotozaza2.jpg

Min personliga favvo Räkan, chefen här...

Rakanbalkong1.jpg

Bimbo, kattfamiljens intelligensreserv.

Bimbo6.jpg

Bebis (hon får säkert in TV4 med de där parabolerna)

candy12v1.jpg

Samt Trixie, en Devon Rex...

Trixie_fixad.jpg

Redigerat av Dark Of Light
Postat
Jag är ingen morgonmänniska... 🥰

Nä, vem fan är det? 🥰

Jag 😄

Är det därför du alltid försover dig? 😄

Ja visst djävlar.. Brilliant juh! Han hoppar över morgonen fulltändigt och har därför inget dåligt morgonhumör eller dåliga morgnar överhuvudtaget. Bara lugna sköna morgnar. 🥰

Det är djävlar i mig genitaliskt. 🥰

Postat (redigerat)
Jag är ingen morgonmänniska... 🥰

Nä, vem fan är det? 🥰

Jag 😄

Är det därför du alltid försover dig? 😄

Ja visst djävlar.. Brilliant juh! Han hoppar över morgonen fulltändigt och har därför inget dåligt morgonhumör eller dåliga morgnar överhuvudtaget. Bara lugna sköna morgnar. 🥰

Det är djävlar i mig genitaliskt. 🥰

laughzappel.gif

Redigerat av Christofer
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.