Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Men vi kan ju alltid pröva ett distansförhållande? 😲

Hade en brud från Hedemora för länge sen... det höll faktiskt i typ 2 år och jag ångrar att vi inte försökte mer än så... hon var fin. 😮 Hon har blivit lite halvkänd i Dalarna faktiskt, sjunger som en ängel gör hon. Fan. Livet har gått utför så inni helvete sedan dess. Tack för att du påminnde mig om henne. 😆

PS. AHA! Jag hittade dig!

"Hallå

Jag heter Sebastian (kallas för Zebbe) och spelar trummor, och kom hit för att kanske få lite tips om mikrofoner och liknande. Jag är medlem på drummersunited.se (Overkill). Kommer från Vänersborg, 15 år. Vill ni veta något så fråga (hmm, roligt )"

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för att framstå som alkoholist... fan vad jag önskar att jag hade en whisky nu.  😄

Jamen ta cykeln å kom hit förfan! 😆

..16 mil är ju snabbt avklarat. 😲

😮

😄 16 mil till Grahn... Åhsså trättitvå (hick) hämm ijänn...

hahaha.... din fyllkaja! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

(speciellt inte av Lynxo)

Chroma, du inser väl att jag aldrig kommer att ta dig på allvar igen? 😆

Haha, Lynxo! Jag äääälschkar Lynshho! 😮

(min fylla har nått det där fan-grabbar-jag-älskar-er-stadiet)

[OBS! DETTA INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI.

😲😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...OCH SKALL ICKE TAS PÅ ALLVAR]

(speciellt inte av Lynxo)

Chroma, du inser väl att jag aldrig kommer att ta dig på allvar igen? 🙁

Haha, Lynxo! Jag äääälschkar Lynshho! 🥰

(min fylla har nått det där fan-grabbar-jag-älskar-er-stadiet)

[OBS! DETTA INLÄGG ÄR AV SKÄMTSAM NATUR OCH INNEHÅLLER IRONI.

😉😛

Fan vissa blir aldrig nöjda.... vad ska jag göra för att bevisa min kärlek för dig? 🥰

Hur går det förresten med förkylningen? (eller vafan det nu var du bölade om tidigare 😉)

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj..... det låter inte bra 😉 Drick honungs-té och ät glass.

På tal om katten..... antingen har hon nyss förökat sig genom avancerad celldelning eller också ser jag dubbelt, i vilket fall jag kanske bör upphöra med alkoholen. Jag hoppas på det senare, det där Whiskas Junior-käket är inte billigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vi kan ju alltid pröva ett distansförhållande? 😉
"Hallå

Jag heter Sebastian (kallas för Zebbe) och spelar trummor, och kom hit för att kanske få lite tips om mikrofoner och liknande. Jag är medlem på drummersunited.se (Overkill). Kommer från Vänersborg, 15 år. Vill ni veta något så fråga (hmm, roligt )"

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

🥰 Grahn pillar du på luder idag också eller har du bytt inriktning?

Själv halvligger jag lojt och pillar på min femtonåring här i soffan 🥰

Ojojoj! Är hon rökig?

🙁😉

Näh 😛 , hon är en mycket mild Islay single maltare, snäll och vän, vig och foglig 😉 , smak och aromrik men ändå så extremt lättdrucken så att man gärna tar henn... öh, alldeles för mycket och mycke virre har jag druckit men den här är den allra godaste jag har nupp... öh, klämtat i mig någonsin.

En del sorter som Bowmore t ex får man skvätta lite vatten (brr) i för att bli kvitt den värsta rökigheten ju om man inte är på humör, men inte här..

Rekommenderas starkt, otroligt kå... öh, gott!!!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

😛 Grahn pillar du på luder idag också eller har du bytt inriktning?

Själv halvligger jag lojt och pillar på min femtonåring här i soffan 😛

Ojojoj! Är hon rökig?

🥰😎

Näh 🙂 , hon är en mycket mild Islay single maltare, snäll och vän, vig och foglig 😉 , smak och aromrik men ändå så extremt lättdrucken så att man gärna tar henn... öh, alldeles för mycket och mycke virre har jag druckit men den här är den allra godaste jag har nupp... öh, klämtat i mig någonsin.

En del sorter som Bowmore t ex får man skvätta lite vatten (brr) i för att bli kvitt den värsta rökigheten ju om man inte är på humör, men inte här..

Rekommenderas starkt, otroligt kå... öh, gott!!!

Jahaja där ser man!

Är hon dyr?

🥰

Ja, du..? 🙁 Faen vet, förmodligen... Fick henne som present 🙂 Borde kolla faktiskt, de håller ju inte för evigt, femtonåringarna 🙁 ...

Som Robert Gustavsson säger, "rätt va´de´e´så´chanserar di, å blir slappa i skräppan". 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...