Micke H Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Ja...vad ska man annars göra när man väntar på att bli trött så att man kan få sova de få timmarna innan man måste upp igen? Vad sade du? Tycker jag synd om mig själv för mycket? Nä då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 Hej Hej! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Har en bok att läsa, så jag somnar nog så småningom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Hej Hej! 😆 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 Eftersom min cyckel pajjat bestämde jag mig, medans jag dushade nyss, att jag ska upp lite extra tidigt och GÅ de fem km till skolan 😆 Detta uppkom då jag kom på att jag kan skita i att uscha imöra eftersom jag blev tvungen att dusha nu eftersom jag precis klippte håret igen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Hur många gånger ska du klippa håret? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 Hur många gånger ska du klippa håret? 😳 Klipper det typ en gång i veckan. 9mm varje gång. Växer ju så snabbt när det är så kort! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Det låter som en hårresande historia. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Nu satte jag lite vatten på kokning! Ska koka lite pasta till matlådan! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Craig Fergusson är ju så jälla skööön! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Nu satte jag lite vatten på kokning!Ska koka lite pasta till matlådan! 😳 Ska man koka pasta? Blir den inte väldigt oknaprig då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Nu satte jag lite vatten på kokning!Ska koka lite pasta till matlådan! 😳 Ska man koka pasta? Blir den inte väldigt oknaprig då? DU kan va! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Fan vilken grym bokserie Roms portar är. Läste precis ut andra boken, ska börja på tredje... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Nu satte jag lite vatten på kokning!Ska koka lite pasta till matlådan! 😳 Ska man koka pasta? Blir den inte väldigt oknaprig då? DU kan va! 😄 Annars kan man bryna pastan lätt i en stekpanna. Och koka några köttbullar till det, blir kalasgott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 "idag" ska vi testa en sångerska!! 😳 Hon verkar dessutom snygg! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Jag ska vakna snart 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 "idag" ska vi testa en sångerska!! 😳Hon verkar dessutom snygg! 😄 "verkar" ? Lät hon snygg i telefonen eller vad? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 😳 😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 😳 😄🙂 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 "idag" ska vi testa en sångerska!! 😳Hon verkar dessutom snygg! 😄 "verkar" ? Lät hon snygg i telefonen eller vad? 🙂 Har bara sett en halvtaskig bild på henne! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 (redigerat) 😄 🙂😄 😄😄😳😄 edit:... det blev fel... förlåt. Redigerat 4 december 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 😳😄 Så jävla bra med stand-up! :lD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Go'morron. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Det var länge sedan vi sa någonting om minigiraffer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Det var länge sedan vi sa någonting om minigiraffer Inte nu längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Dela Postat 4 december 2006 Det var länge sedan vi sa någonting om minigiraffer 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Det var länge sedan vi sa någonting om minigiraffer Inte nu längre. Jag ville ju inte hålla er på halster. ... för giraffer har ju långa halsar. Är ni med? Halster, halsar. Va? Va?! Vad säger ni nu va? Va? Hals. Halster. Den var väl bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts